خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور گفت: ایران در بین ۱۳۷ کشور جهان، ­ رتبه ۷۲ و در کشور‌های منطقه رتبه ۱۱ را در کارآفرینی دارد.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری صداوسیما، سلیمان پاک سرشت در همایش ملی کارآفرینان مسئولیت پذیر با اشاره به اینکه کارآفرینی، محصول آموزش است افزود: در سیاست گذاری‌های کشور‌های مختلف جهان، توسعه کارآفرینی به عنوان مسئله راهبردی در حال انجام است و در وضعیت فعلی اقتصادی، کشور‌های کارآفرین می‌توانند سبب ایجاد کسب و کار پایدار و به عنوان ابزاری برای دگرگونی اقتصاد کشور‌ها شوند.
وی با اشاره به تلاش برای آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش ادامه داد: ما باید آموزش کارآفرینان را در سنین پایین شروع کنیم، زیرا دانش آموزان در یک محیط بسته آموزش می‌بینند و نمی‌توانند خصلت کارآفرینی را در دوره‌های دیگر نشان داده و عملیاتی کنند.
پاک سرشت درخصوص فعالیت‌های درحال انجام سازمان فنی و حرفه‌ای افزود: راه اندازی باشگاه کارآفرینان جوان یکی از فعالیت‌های در حال انجام است که دانش آموزان می‌توانند با حضور در دوره، آمادگی برای کار گروهی پیدا کنند، زیرا در این فضا شرایط برای پرورش استعداد جوانان فراهم است که این طرح هم اکنون به صورت آزمایشی در استان مازندران و خراسان رضوی عملیاتی شده و مورد استقبال قرار گرفته است.
رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور گفت: ما حدود ۶۰۰ مرکز آموزشی با امکانات مناسب در کل کشور داریم، در ساعاتی که فعالیت آموزشی ندارند افراد دارای ایده کارآفرینی می‌توانند با استفاده از امکانات این مراکز و طراحی ایده کارآفرینی و پس از پذیرش آن در سازمان فنی و حرفه‌ای ایده خود را عملیاتی کنند.
 
گفتنی است؛ در پایان همایش ملی کارآفرینان مسئولیت پذیر از کارآفرینان برتر قدردانی شد.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید