خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان قزوین گفت: تعهد ما به کارگروه اشتغال استان به‌عنوان یک دستگاه اجرایی برای سال 97 ایجاد 600 فقره شغل بود که تا به امروز حدود 750 فقره شغل را در سیستم استانی ثبت کرده‌ایم.

به گزارش کارآفرین ناب، حسین تیموری، مدیر صندوق کارآفرینی امید استان قزوین، در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس گفت: طی سال جاری 172 نفر متقاضی دریافت تسهیلات به ما معرفی شدند که برای این تعداد متقاضی پرونده تشکیل داده و تسهیلات اشتغال به آن‌ها پرداخت شد.

وی ادامه داد: همچنین در سال 97 تا پایان بهمن ماه، مبلغ 18 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی به متقاضیان پرداخت شده است.

تیموری افزود: غیر از بحث اشتغال روستایی، ما اشتغال داخلی نیز داشتیم که در این زمینه بودجه‌ای در نظر گرفته شده بود و طی آن تا امروز 12 میلیارد تومان به شکل وام قرض الحسنه پرداخت کرده‌ایم.

مدیر صندوق کارآفرینی امید تصریح کرد: مجموعاً از ابتدای سال 97 تا پایان بهمن ماه امسال، صندوق کارآفرینی امید مبلغ سی میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان واجد شرایط پرداخت کرده است، در حالی که این مبلغ در مدت مشابه سال 96، 28 میلیارد تومان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: تعهد ما به کارگروه اشتغال استان به‌عنوان یک دستگاه اجرایی برای سال 97 ایجاد 600 فقره شغل بود که تا به امروز حدود 750 فقره شغل را در سیستم استانی ثبت کرده‌ایم و این میزان نیز نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

تیموری ادامه داد: پرونده‌های تشکیل شده در سال جاری بیشتر مربوط به بخش کشاورزی بود، پس از آن بیش‌ترین متقاضیان دریافت تسهیلات در زمینه‌های گردشگری، صنایع دستی و صنعت بودند.

وی عنوان کرد: پرداخت تسهیلات در صندوق کارآفرینی امید تنها مربوط به بحث اشتغال است و تمام وام‌هایی که ما در این زمینه پرداخت می‌کنیم قرض الحسنه هستند.

تیموری سه هدف را برای صندوق کارآفرینی امید مطرح کرد و گفت: پرداخت تسهیلات قرض الحسنه، ایجاد فرصت شغلی و ایجاد اشتغال پایدار از اهداف ماست.

وی در پایان گفت: استان قزوین در پرداخت تسهیلات در زمینۀ اشتغال رتبۀ بالایی دارد و ما جزو چهار استان برتر در این زمینه هستیم.



نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید