خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 2.75 (2 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

دکان معاونت غیر انتفاعی در وزارت آموزش و پرورش

حدود 9 ماه پیش در مهر ماه 1401، برای انجام یک کار قانونی و راه اندازی آموزشگاهی به اداره آموزش و پرورش شهر قدس مراجعه کردم و کارشناس مسئول مشارکت های مردمی (خانم م.م) با این که هنوز 20 دقیقه تا پایان وقت اداری فرصت باقی بود با بی ادبی و توهین و داد و فریاد گفت چرا الان آمدید و من کاری برای شما انجام نمی دهم و این درحالی بود که هفته قبل بیش از 4 ساعت پشت در اتاق ایشان معطل شده بودم و ایشان گفتند چون اول سال است و سرم شلوغ است بروید و هفته آینده بیایید که هفته آینده یعنی دهم مهرماه هم بعد از 4 ساعنت معطلی، چنین برخوردی داشتند.
پس از هتاکی و بی ادبی این خانم که در فاصله 10 سانتیمتری صورت من قرار گرفت و گفت هیچ کاری برایت انجام نمی دهم و هرکاری می خواهی بکنی بکن، به ترتیب به بازرسی، حراست و رئیس اداره مراجعه کردم که دو مورد اول، عذرخواهی کرده و قول پیگیری دادند اما روز بعد با کاری ناجوانمردانه صورتجلسه ای غیر واقعی تنظیم و همکارانش امضا نمودند که من نتوانم شکایت خود را پیگیری کنم. روز بعد با مراجعه به اداره کل شهرستان ها و دادن شکایت به رئیس اداره مراکز غیر دولتی و مشارکت های مردمی (آقای ص.م) خواستار رسیدگی به این منکر اداری شدم و ایشان پرونده را به کارشناس خود ارجاع داده و گفتند ما نمی توانیم با ایشان برخورد قهری داشته باشیم و فقط از شما عذرخواهی می کنیم (البته اگر یک ماه تحمل کنید هم رئیس اداره، تخلفات متعدد داشته و هم این خانمی که از وی شکایت کردید و به زودی برکنار می شوند که بعد از یک ماه و نیم رئیس اداره به قول ایشان متخلف مسئولیت بالاتری در اداره کل گرفتند) و اگر اصرار دارید با ایشان برخورد شود باید از طریق مدیر کل و حراست و ... پیگیری کنید که مجددا درخواست به حراست اداره کل و شخص مدیرکل داده و خواهش کردم دوربین های اداره کنترل شود که حراست هم وعده پیگیری داد ولی هنوز خبری نشده است و آقای بهرامی مدیر کل نیز که تا قبل از عید پیگیری کردم، همچنان درخواست بنده روی میزشان هست و فرصت پیدا نکرده اند بخوانند.
ناچار به معاون وزیر در مدارس غیر انتفاعی و مشارکت های مردمی مراجعه و 20 صفحه از نامه های درخواست خود را به ایشان دادم که برای اولین بار پس از 5 ماه دستور ثبت و پیگیری دادند اما همچنان تا 30 اردیبهشت ماه هنوز شاید به دلیل مراودات داخلی، نتوانستند با فرد متخلف برخورد نمایند و پرونده همچنان در جریان است.

از طریق سامانه شکایت های مردمی آموزش و پرورش هم اقدام کردم (که مدتها از صفحه دوم پس از گرفتن اطلاعات به صفحه سوم نمی رفت!!! و نهایی نمی شد) که به دلیل اشتباه بنده در نوشتن فروردین بجای مهرماه،بدون رسیدگی و کنترل دوربین های مرکز، گفتند آن خانم مسئول در ایام عید سرکار نبوده اند و شکایت قابل پیگیری نیست!!!
در این رابطه تخلفات و فساد احتمالی کارشناسان این بخش از آموزش پرورش، به کلیه مسئولین و معاونین توضیح داده شد که متاسفانه پیگیری نکردند و امیدوارم خودشان نقشی در این فساد علنی نداشته باشند.
در تاریخ 30 اردیبهشت 1402 پس از 40 بار پیگیری و عدم رسیدگی به معاونت مربوطه در وزارتخانه (جناب آقای دکتر ا.م.) مراجعه و به مسئول دفتر ایشان عرض کردم از آنجا که به شکل قانونی نمی توان احقاق حق نمود تلاش می کنم که از طریق رسانه ها به مردم و مسئولین مربوطه اطلاع رسانی لازم را انجام دهم.
متاسفانه بدنه ناکارآمد سازمان ها و خیانت آنها به خون شهدا، عملکرد بعضا خوبِ مسئولین را زیر سوال می برد و آنان که باید بفهمند؛ درگیر کارهای روزمره هستند. حتی یک مدیر جزء مانند رئیس آموزش و پرورش وقت شهر قدس که مدام به دنبال حضور در ختم مادر فلان مدیر و تشییع دیگری و افتتاح فلان مهد کودک است غافلند از این که اگر منصب و موقعیتی دارند به واسطه نشستن بر موج خون شهدا و جانبازی هزاران انسان شریف است.

یا رب این نو دولتان را بر خر خودشان نشان         کاین همه ناز از غلام ترک و استر می کنند

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید