خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


خانپور اعلام کرد:

 توانمند سازی سربازان جهت اشتغال پایدار

حمیدرضا خانپور مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای تهران از انعقاد تفاهم ‌نامه در راستای توانمند سازی سربازان وظیفه جهت اشتغال پایدار خبر داد.به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران، حمیدرضا خانپور با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه با  فرماندهی گروه 63 پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) ، اظهارداشت: هدف از انعقاد این تفاهم نامه تحقق منویات مقام معظم رهبری در آموزش و ارتقای مهارت در زمان خدمت نیروهای وظیفه و توانمند ساختن آنان جهت ورود به بازار کار پس از پایان دوره مقدس سربازی می باشد. مدیرکل استان تهران با اشاره به تأمین و تأیید مربیان و کارشناسان توسط این مجموعه، اعلام داشت:

بیمه نمودن کارآموزان در برابر حوادث حین آموزش نحوه کار با دستگاه ها و تجهیزات کارگاهی، معرفی یک نفر از کارشناسان زیر مجموعه اداره کل به پادگان های استان به عنوان کارشناس آموزش پادگان، برگزاری آزمون و سنجش مهارت کارآموزان و اعطاء گواهینامه مهارت فنی و حرفه ای در صورت موفقیت در آزمون مطابق با قوانین و مقررات سازمان به عهده ی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران می باشد.
مدیرکل استان تهران تعهدات فرماندهی گروه 63 پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص)  را تجهیز کارگاه های آموزشی واقع در پادگان ها با امکانات موجود و مطابق با استانداردهای مهارت آموزی حرفه های مورد آموزش برشمرد و گفت: همکاری در زمینه معرفی سربازان وظیفه و تأمین فضای مناسبت آموزشی، بهسازی فضا و رفع نقایص مطابق با نظرات کارشناسی اداره کل و تأمین ملزومات ایمنی و بهداشتی، نصب تابلوی کارگاه آموزشی سازمان آموزش فنی و حرفه ای و در اختیار داشتن امکانات کارگاهی، مواد مصرفی و تجهیزات مورد نیاز دوره های آموزشی از دیگر تعهدات این مجموعه می باشد.
خانپور در پایان مدت زمان این تفاهم نامه را تا پایان اسفند ماه سال جاری عنوان نمود و اظهار داشت: رایانه کار ICDL درجه 1 و رایانه کار ICDL درجه 2 ، آشپز درجه 2،  و ... از جمله رشته های مهارتی ارائه شده توسط آموزش فنی و حرفه ای استان تهران مطابق با استانداردها برشمرد. شایان ذکر است آیین انعقاد تفاهم نامه با حضور  سرهنگ پاسدار بهمن محمدی افخم  و حمیدرضا خانپور مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران برگزار شد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید