خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


در آموزش فنی و حرفه ای استان تهران صورت گرفت

سنجش مهارت بیش از20 هزار نفر از کارجویان در استان تهران در 387 حرفه استاندارد آموزشی

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران از برگزاری آزمون سنجش مهارت با حضور 20 هزار و 485 نفر کارجویان و کارآموزان در سومین مرحله آزمون هماهنگ سنجش مهارت در تهران و شهرستان های تابعه استان خبر داد.به گزارش روابط عمومی آموزش فنی و حرفه ای استان تهران، حمیدرضا خانپور با اشاره به این مطلب که سومین مرحله آزمون سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای با حضور 20 هزار و 485 نفر برگزار شد، اظهار داشت: کارآموزان در آخرین آزمون سنجش مهارت در 387 حرفه به صورت همسان و هماهنگ كشوري مورد سنجش مهارت قرار گرفتند.

وی اهم رشته های آموزشی را فناوری اطلاعات، صنعت ساختمان، قالی بافی و گلیم بافی، تراش و فرز، اتومکانیک، درود گری، صنایع غذایی، مراقبت و زیبایی، صنایع دستی، طراحی و دوخت و جوشکاری، تراش و فرز CNC، لوله کشی ساختمان و صنعتی، برق ساختمان، برق صنعتی، PLC، و ... عنوان نمود.مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران اعلام داشت: سازمان آموزش فنی و حرفه ای موسسه ای عام المنفعه است که مخاطبین آن را جوانان جویای کار، فارغ التحصیلان دانشگاهی، کارگران واحد های تولیدی، خدماتی و صنعتی و زنان سرپرست خانوار و پر کردن اوقات فراغت تشکیل می دهند.
خانپور با اشاره به  شش شیفت کاری آزمون کتبی سنجش مهارت، افزود: سومین مرحله آزمون هماهنگ سنجش مهارت در تهران و شهرستان های تابعه استان  در  18 حوزه امتحانی تهران، دماوند، فیروزکوه، پاکدشت، رباط کریم، اسلامشهر، قدس، شهرری، پردیس، بهارستان، پیشوا، ورامین و ... برگزار شد.
شایان ذکر است نتیجه آزمون ظرف 72 ساعت از طریق سایت پورتال جامع سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و استان تهران اعلام می گردد و پذیرفته شدگان پس ازدریافت کارنامه و براساس برنامه زمانبندی شده جهت آزمون عملی معرفی می گردند و قبول شدگان نهایی پس ازیک ماه گواهینامه الکترونیکی بین المللی مهارتشان را دریافت می کنند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید