مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران:
کسب دانش بازاریابی و شناخت برندینگ افزایش قدرت ماندگاری در بازار کسب و کار
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران و دبیر همایش بازاریابی و برندینگ مراکز آموزشی، کسب دانش بازاریابی و شناخت برندینگ را موجب ماندگاری در بازار کسب و کار عنوان نمود. به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان تهران، حمیدرضا خانپور آشنایی و بکارگیری اصول برندسازی، پیاده سازی اصول بازاریابی در موسسات کارآموزی آزاد فنی و حرفه ای، آشنایی و بکارگیری اصول تبلیغات در جهت بهره وری، سیستم های نوین بازاریابی، استانداردهای ایجاد یک برند تجاری و آموزشی و الزام ایجاد نام، علائم و برند آموزشی را از محورهای اصلی برگزاری این همایش بیان داشت.
وی با تأکید بر برندسازی آموزشی موسسات کارآموزی آزاد، اذعان نمود: آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد با ارائه مطلوب و باکیفیت آموزش های متناسب با نیاز بازار کار ، اعتماد و وابستگی خاطر مردم نسبت به آموزش ها و خدمات خود را به وجود می آورند.
به گفته مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران لازمه برند سازي در سطح گسترده تر، افزايش کيفيت محصولات و خدمات ارائه شده و جلب اعتماد خريداران و وفاداري مصرف کنندگان به تداوم خريد آن کالا و خدمات را می طلبد.
دبیر همایش بازاریابی و برندینگ مراکز آموزشی در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد که این پژوهش ها، نظرات علمی ویافته های ارزشمند ارائه شده که حاصل زحمات اساتید گرامی ونتایج و ژرفکاوی آنها می باشد، چراغ راه موسسات آموزشی و آموزشگاههای فنی و حرفه ای آزاد جهت ارائه مطلوب آموزش های مهارتی قرار گیرد.شایان ذکر است همایش بازاریابی و برندینگ مراکز آموزشی به همت سیروس غفوریان فر مدیر و موسس آموزشگاه عصر قلم در سالن همایش های صدا و سیما با حضور کورش پرند معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، مهرداد بذرپاش عضو هیأت رئیس مجلس شورای اسلامی، محمد بهرنگی استاد علم آموزش در ایران ،مهندس حسابی ،علی خویه،آیدین نامدار،بهروز افشار،امین شاکری، اساتید مطرح کارآفرینی و برندینگ کشوری برگزار شد.