خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


قائم مقام وزیر راه و شهرسازی:
مهلت یک‌ماهه آخوندی برای رفع مصوبه جنجالی مسکن مهر

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر "مصوبه برداشت از آورده متقاضیان برای اجرای خدمات زیربنایی و روبنایی با روح قانون ساماندهی مغایر است" از مهلت یک‌ماهه وزیر راه برای حل مشکلات به وجود آمده به‌واسطه این مصوبه برای مردم خبر داد.

به گزارش تسنیم، احمد اصغری مهرآبادی در نشست خبری در پاسخ به پرسش تسنیم مبنی بر اینکه چرا مصوبه برداشت از آورده متقاضیان برای اجرای پروژه‌های زیربنایی مسکن مهر در دولت یازدهم لغو نشد، اظهار کرد: بنده قراردادهای مسکن مهر پردیس را بررسی کردم که مشخص شد قراردادها قبلاً بسته شده و در این دولت اجرا شده است.

وی تصریح کرد: اینکه چرا مصوبه‌ای که با روح قانون ساماندهی مغایرت دارد، لغو نشده تازه به این مسئله رسیده‌ایم. آقای دکتر آخوندی یک ماه مهلت دادند که که این مسئله بررسی شود تا به متقاضیان مسکن مهر به‌دلیل برداشت از آورده آنها برای اجرای خدمات زیربنایی و روبنایی فشار نیاید.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر اینکه برداشت از آورده متقاضیان مسکن مهر برای اجرای خدمات زیربنایی نیمه اول سال 92 (در دولت دهم) تصویب شد، بیان کرد: این مصوبه با روح قانون ساماندهی مغایر بوده اما چون مصوبه دولت بوده بنابراین لازم‌الاجرا نیز بوده است. در راستای کاهش فشار بر متقاضیان مسکن مهر جلسه‌ای با وزیر راه و شهرسازی داشته تا فقط از محل فروش املاک، اراضی، خدمات زیربنایی و روبنایی مسکن مهر تأمین شود.به گزارش تسنیم، اوایل آذرماه سال جاری شرکت عمران پردیس از افزایش 12 میلیون تومانی قیمت مسکن مهر خبر داد و دلیل آن را مصوبه دولت دهم در خصوص استفاده از آورده متقاضیان برای خدمات زیربنایی و روبنایی پروژه‌های مسکن مهر اعلام کرد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید