
دومین کنفرانس بین المللی استراتژی برند
دومین کنفرانس بین المللی استراتژی برند در 29 و 30 دی ماه سال جاری برگزار می شود
دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی استراتژی برند در راستای تعهد به قطعنامه سال اول با در نظر گرفتن اصول مشارکت و علمی بودن، در جهت تقویت و تسریع توسعه دانش برند در بدنه شرکت ها و سازمان های خصوصی و با نگرش ناشی از همراهی ارگان ها و سازمان های دولتی، بر خود وظیفه میداند تا ضمن حفظ ارزش ها و اهداف سال اول، دومین کنفرانس بین المللی استراتژی برند را با دقت و کیفیت بالاتری برای تکمیل اهداف و برنامه های آغاز شده از سال پیش در 29 و 30 دی ماه سال 1394 در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار نماید. شایان ذکر است ماهنامه کارآفرین ناب حامی رسانه ای کنفرانس استراتژی برند می باشد.