خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

آخوندی:

بخش مهمی از محور هراز تا پایان ۹۵ تعریض می شود

وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه بخش مهمی از محور هراز تا پایان ۱۳۹۵ تعریض می شود، گفت: ۱۳۰ میلیارد تومان پروژه راهسازی در کشور وجود دارد.
به گزارش ایسنا، عباس آخوندی در حاشیه بهره برداری از تعریض ۱۰ کیلومتر از محور هراز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برای برای چهاربانده کردن محور هراز پروژه ای ویژه تعریف شده است تا راه دسترسی در محور هراز به عنوان یکی از مهم‌ترین جاده‌های دسترسی به شمال کشور تعریض شود، عنوان کرد: برای پروژه  تعریض محور هزار میلیارد تومان اعتبار نیازسنجی شده است زیرا هراز پروژه ای مهم بوده که عملیات راه سازی آن به اندازه ۱۰۰ کیلومتر آزادراه زمان و هزینه نیاز دارد.

وی با بیان اینکه تعریض محور هراز به عبور از رشته  کوه های البرز نیاز دارد واین راهسازی در هراز با پیچیده کرده است، گفت: حجم ویژه ای عملیات راه سازی، دیواره سازی، ساخت پل و تونل در محور هراز در حال انجام است و این پروژه به سه اولویت تقسیم شده است تا براساس آن ساخت و بهره برداری صورت گیرد.
وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه ۶۲ کیلومتر دیگر از تعریض محور هراز تا پایان سال به بهره برداری می  رسد، ادامه داد: مرحله بعدی تعریض در محدوده آبشار تا لاسم است که مرحله بسیار سختی به دلیل ساخت تونل از محل گذر آب وجود دارد.
این مسئول یادآور شد: با بهره برداری از اولویت های اول و دوم تمام جاده هراز تا لاسم یکپارچه برای تردد تعریض می شود و از منطقه بایجان تا آمل نیز به طول ۲۵ کیلومتر است که با ساخت تونل و پل عملیات اجرایی صورت می گیرد.
آخوندی با تاکید بر اینکه برای تعریض محور هراز در محدوده لاسم تا بایجان ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است، گفت: پس از این مرحله برای ساخت بقیه پروژه نیز ۵۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
وی از وجود ۱۳۰ میلیارد تومان پروژه راهسازی در کشور خبرداد و تصریح کرد: مسلما اعتبارات وزارت راه در بخش راهسازی کافی است و تلاش می کنیم از طریق شیوه هایی مانند ساخت آزادراهی و فروش اوراق مشارکت پروژه های راهسازی را فعال نگه داریم.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید