خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرکل امور استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به‌خاطر عدم تامین اشتغال برای کارگران و بیکاران ابراز شرمندگی کرد.

به گزارش خبرنگار ماهنامه کارآفرین ناب، خلیل حنیف بعد از ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال این شهرستان بابیان اینکه 466 میلیون نفر وابسته به این وزارتخانه هستند، اظهار داشت: اشتغال یک موضوع فراملیتی و گسترده است و نمی‌توان گفت که چه ارگانی متولی آن است و ما هم متولی 12 میلیون کارگر هستیم و هم متولی 5 میلیون بیکار، که شرمنده‌ایم نمی‌شود برای آن‌ها کاری کرد.

وی با اشاره به اینکه با یک مصاحبه قیمت نفت بالا و پایین می‌شود، افزود: اشتغال موضوعی نیست که در چارچوب مرز کشور بشود پاسخی برای آن یافت، بلکه مؤلفه‌هایی مانند مسائل سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در آن دخیل است.

حنیف ادامه داد: رویکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی توجه به اقشار متوسط و ضعیف جامعه است که در حال حاضر یک‌میلیون و 350 هزار بازنشسته داریم و تلاش می‌کنیم با سیاست عدالت‌محور دولت و با افزایش پلکانی حقوق، فاصله حقوقی آن‌ها را کم کنیم.

مدیرکل امور استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بیان داشت: 452 شرکت و همچنین 13 پتروشیمی در استان‌های ساحلی کشور داریم که از درآمد آن‌ها حدود 3 هزار و 500 میلیارد تومان به کارگران بازنشسته حقوق و حدود 11 هزار میلیارد تومان خدمات درمانی برای کارگران پرداخت می‌کنیم.

وی افزود: موارد مطرح‌شده در این جلسه به مسؤولان استانی و کشوری انتقال و مباحث کلی آن در جلسه شورای عالی اشتغال که ویژه استان فارس و به ریاست، رئیس جمهوری و یا معاون اول وی برگزار خواهد شد پیگیری می‌شود.

به گزارش فارس، در این جلسه مسؤولان این شهرستان با ارائه گزارشی، مشکلات و درخواست‌های خود را در مورد تسهیلات مشاغل خانگی و کارآفرینی ارائه کردند.

منبع:خبرگزاری فارس

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید