خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: حمایت شغلی از فعالین و دانشجویانی که توسط این مرکز علمی و مهارتی آموزش های لازم را می بینند توسط شرکت های دانش بنیان در سطح کشور انجام خواهد پذیرفت.

به نقل ازخبرگزاری ایرنا در حاشیه نخستین نمایشگاه توانمندی‌های دانشگاه علمی کاربردی، محمد حسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی با بیان این‌که در دنیا بیش از 17 هزار شغل شناسایی و به جامعه خدماتی معرفی شده است ، افزود: منطقی است که برای حمایت از این مشاغل و همچنین نظارت بر روند توسعه و پیشرفت این مشاغل مراکز علمی وارد عمل شده و ضمن حمایت مالی و تسهیلاتی آموزش های به روز دنیا با توجه به نیازهای جامعه به آنان ارایه شود.
وی برپایی نخستین نمایشگاه توانمندی‌ها و دستارودهای دانشگاه جامع علمی کاربردی را نخستین اقدام علمی کاربردی برای شناسایی دیگر مشاغل دانست و گفت: برای این منظور مقرر شد با تفاهم نامه های منعقده با بخش های اقتصادی و صنایع مراکز رشد در دانشگاه علمی کاربردی امسال راه اندازی شود.
امید در ادامه سخنان خود گفت: امیدواریم نمایشگاه دستاوردهای دانشگاه علمی و کاربردی بتواند در معرفی مشاغل جدید و معرفی آن به دستگاههای دولتی و بخش خصوصی برای ثبت سفارش و فعالتر کردن چرخه تولید و اشتغالزایی نقش بسزایی داشته باشد.


در نخستین نمایشگاه دستاوردهای مراکز دانشگاه علمی کاربردی که از تاریخ سه‌شنبه ۱۰ مرداد تا جمعه ۱۳ مرداد در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد، ۲۹ استان کشور شرکت کرده‌اند و ۱۲۰۰ دستاورد از 250 مراکز مختلف دانشگاه جامع علمی کاربردی که حدوداً 55 دستاورد آنها جدید بوده‌اند، به نمایش گذاشته شده است.
همچنین حدود ۸۶ درصد از دستاوردهای عرضه شده در این نمایشگاه به محصولات مربوط به گروه صنعت، ۹ درصد به گروه فرهنگ و هنر، ۳ درصد کشاورزی و ۱.۵ درصد گروه خدمات از محصولات عرضه‌شده در نخستین نمایشگاه دستاوردهای دانشگاه علمی کاربردی محسوب می‌شوند.
گفتنی است در نمایشگاه دستاورده‌های دانشگاه علمی کاربردی از سه کتاب «کارآفرینی»، «کاربرد فناوری ارتباطات و اطلاعات» و «مجموعه آیین‌نامه‌ها و مقررات پژوهشی» دانشگاه علمی کاربردی رونمایی شد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید