خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

فرماندار گرمی مغان از افتتاح و بهره‌برداری چند طرح اشتغال‌زایی، عمرانی و فرهنگی در پنجمین روز از هفته دولت در شهرستان گرمی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، ابراهیم امامی اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت طرح‌های مختلفی در گرمی به بهره‌برداری رسیده است که عمدتا در محور اشتغال‌زایی و عمرانی بوده است.
وی از افتتاح فروشگاه و کانون ملی زبان شهرستان خبر داد و افزود: این فروشگاه به همت اداره کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان گرمی در محل سه راهی دانشکده پرستاری افتتاح شده است.
فرماندار گرمی مغان بیان کرد: طرح تبدیل تعدیل چراغ‌های روشنایی بلوار شهید بهشتی گرمی با اعتبار 150 میلیون تومان یکی از پروژه‌های مهم شهرستان بود که با این اقدام زمینه کاهش مصرف فراهم شده است.
امامی از افتتاح کارگاه تولیدی ورق شیروانی با اعتبار 100 میلیون تومان خبر داد و افزود: امروز شاهد بودیم این طرح با مشارکت صندوق کارآفرینی امید با اشتغال‌زایی 3 نفر توسط بخش خصوصی به بهره‌برداری رسید.
وی دیدار با بانوان شهرستان را از دیگر برنامه‌های پنجمین روز هفته دولت عنوان کرد و گفت: دیدار با عموم مردم در بخش‌های تابعه در کنار افتتاح پروژه‌ها و تبیین خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی از برنامه‌های اصلی ما است.
گفتنی است، پروژه‌های مهمی همچون نیروگاه برق انگوت، افتتاح قسمتی از راه ارتباطی قفقاز روز پنج شنبه با حضور استاندار در شهرستان گرمی مغان افتتاح می‌شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید