خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

محمد عرفانی دبیر همایش 'مشهدالرضا شهر استارت آپ در حاشیه این همایش خبر داد: نخستین همایش بین المللی کارآفرینان کشورهای عضو اکو و جهان اسلام در آذرماه سال جاری برگزار می شود.

به گزارش ایرنا, محمد عرفانی، دبیر همایش 'مشهدالرضا شهر استارت آپ' در حاشیه این همایش که با حضور اساتید و دانشجویان دانشگاه فردوسی در این شهر برگزار شد، گفت: آذر ماه آتی نخستین همایش بین المللی کارآفرینان کشورهای عضو اکو و جهان اسلام با هدف بررسی علم نوین استارت آپ در مشهد برگزار می شود.
وی در ادامه با بیان اینکه اصطلاح استارت آپ به معنای آغازی فراتر از هر چیز است، گفت: ورود این اصطلاح در فضای شهری، زیرساختهای مبتنی بر فناوری اطلاعات، هوشمندسازی شهری، بهره وری ارائه خدمات شهری و در نهایت رضایت شهروندان را به همراه خواهد داشت.
محمد عرفانی افزود: حمل و نقل، محیط و زندگی هوشمند دستاوردهای استارت آپ شدن شهرها است. لازمه تحقق شهری استارت آپی سرمایه فکری است زیرا این سرمایه در جهان امروز عامل تعیین کننده برای رقابت در هوشمندسازی به شمار می رود که دانشجویان و کارآفرینان ارکان اصلی تحقق آن هستند.
رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی نیز در این همایش گفت: مشهد ظرفیتهای زیادی برای تبدیل به شهری استارت آپ دارد که در این مسیر شرکتهای دانش بنیان می توانند پایه گذاران خوبی باشند.
سیدحسن علم الهدایی افزود: موضوع استارت آپ در بحث اشتغال آفرینی می تواند بسیار کارگشا باشد که این موضوع خود اهمیت استارت آپی در جامعه را مشخص می کند.
گفتنی است؛ در چارچوب این همایش معیارهای شهر استارت آپی و راههای دستیابی به آن همراه با چالشهای موجود مورد بررسی فعالان این حوزه قرار می گیرد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید