خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

فرماندار همدان با تاکید بر توسعه گلخانه گل طبیعی در استان همدان و به خصوص شهرستان همدان، عنوان کرد: طبق آمار سازمان تامین اجتماعی به طور متوسط هر ماه ۳۰۰ نفر به جمع شاغلان شهرستان همدان اضافه می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی تعالی در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان همدان بابیان اینکه بانک‌های استان همدان در زمینه سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال همکاری دارند، گفت: توجه به طرح های کشاورزی از جمله توسعه گلخانه ها به ایجاد اشتغال کمک می کند.
تعالی بابیان اینکه گاهی دست‌اندازها در حوزه اشتغال باعث یأس می‌شود، گفت: براساس تصمیم دولت افزایش وسعت گلخانه‌ها در برنامه قرار گرفته است.
فرماندار همدان با تاکید بر توسعه گلخانه گل طبیعی در استان همدان و به خصوص شهرستان همدان، عنوان کرد: طبق آمار سازمان تامین اجتماعی به طور متوسط در هر ماه ۳۰۰ نفر به جمع شاغلان شهرستان همدان اضافه می‌شوند.

برنامه ریزی برای رفع مشکل بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی
تعالی با تاکید بر برنامه ریزی برای رفع مشکل بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی، عنوان کرد: سهمیه تسهیلات استان همدان برای ایجاد اشتغال ۱۰۰ میلیارد تومان است که باید شهرستان همدان نیز از آن استفاده کند.
فرماندار همدان ارائه تسهیلات با سود ۶ درصد را فرصتی برای ایجاد اشتغال جوانان برشمرد و گفت: تعهد امسال شهرستان همدان ایجاد ۶ هزار شغل برای بیکاران است.
تعالی با بیان اینکه اعتبار دیر ابلاغ شده اما باید طی یکی و دو ماه آینده کارها به سرعت انجام شود، گفت: ۵ استان پایلوت ایجاد واحدهای تولیدی در کشور هستند که یکی از آنها همدان است.
رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی همدان نیز با بیان اینکه بر اساس آمار تامین اجتماعی طی ۴ ماه نخست امسال یک‌هزار و ۹۸ نفر بیمه شده اجباری در شهرستان همدان به ثبت رسیده است، گفت: ۳۴ واحد تولیدی شهرستان همدان در کارگروه رونق تولید، احیا و یا تکمیل شده‌اند.
جلال حداد همدانی با بیان اینکه در زمینه پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی، ادارات استان و صندوق کارآفرینی امید، ۳۸ طرح با مبلغ ۲۹۹ میلیون تومان را معرفی کرده‌اند، بیان کرد: از این تعداد، تسهیلات ۲۸ طرح با مبلغ ۱۹۹ میلیون تومان پرداخت شده است.

تعداد واحدهای تولیدی همدان ۸۲۹ واحد است
رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی همدان با بیان اینکه تعداد واحدهای تولیدی همدان ۸۲۹ واحد است که از این تعداد ۶۲۴ مورد فعال و ۲۵۴ مورد نیز نیمه‌فعال است، گفت: ۸۸ طرح برای اعتبارات رونق تولید با مبلغ ۱۱ میلیارد و ۹۶۶ میلیون تومان معرفی شده است که از این میزان ۱۵ طرح با مبلغ ۵۸۲ میلیون تومان تسهیلات دریافت کرده اند.

حداد همدانی بااشاره با ینکه تعهد اشتغال همدان در سال جاری ۵ هزار و ۹۸۳ نفر است که تاکنون برای ۴۱۱ نفر شغل ایجاد شده است، گفت: ۸۰۷ نفر کارورز و ۷۱ واحد پذیرنده در طرح کارورزی شهرستان همدان ثبت‌نام کرده‌اند.
وی با بیان اینکه تعهد استان همدان در خصوص جذب سهمیه طرح کارورزی ۴ هزار و ۸۶۰ نفر بوده است، گفت: تعهد شهرستان همدان یک‌هزار و ۳۱۲ نفر بوده است.
رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی همدان یادآور شد: ۱۰ هزار میلیارد تومان برای طرح‌های مناطق روستایی در نظر گرفته شده که هنوز سهم استانها مشخص نیست.

یک‌میلیارد تومان در قالب سرمایه در گردش برای بنگاه‌های کوچک در نظر گرفته شده است
کارشناس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان نیز با بیان اینکه در راستای رونق تولید یک‌میلیارد تومان در قالب سرمایه در گردش برای بنگاه‌های کوچک در نظر گرفته شده است، گفت: برای بنگاه‌های متوسط نیز ۳ میلیارد تومان تسهیلات در نظر گرفته شده است.
محمدحسن حسینی پارسا افزود: برای سرمایه ثابت بنگاه‌هایی که هنوز فعالیت دارند ۲ میلیارد تومان تسهیلات توسط بانک مرکزی ابلاغ شده است.
کارشناس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان با اشاره به اینکه برای بنگاه‌های بزرگ ابلاغیه‌ای در راستای بهسازی و تعویض ماشین‌آلات صنایع و بهره‌وری صادر شده است، افزود: در شهرستان همدان برای رونق تولید، بازسازی و سرمایه ثابت مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان مدنظر است.
وی با اشاره  اینکه از این تعداد ۸۶ مورد به بانک معرفی شده که ۴ واحد تسهیلات دریافت کرده اند، افزود: ۶۲ مورد از واحدهای شهرستان همدان در سامانه بهین‌یاب ثبت شده است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید