خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس:

تدوین بسته حمایت ازتولیدکنندگان راه حل بیکاری

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت با ارائه بسته های حمایتی، عملیاتی و واقعی از تولیدکنندگان، بیکاری را تعدیل و با ایجاد رونق در اشتغال زمینه خروج از رکود را فراهم کند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، عبدالرضا عزیزی در ارزیابی عملکرد دولت در رفع بیکاری و ایجاد فرصت های شغلی برای افراد جویای شغل، گفت: تاکنون دولت در کنترل تورم موفق بوده اما با وجود تلاش ها و پیگیری های انجام شده هنوز موفق به خروج از رکود و ایجاد اشتغال نشده است.

نماینده مردم شیروان در مجلس با اشاره به تلاش های دولت برای رفع رکود و رونق تولید و اشتغال، افزود: دولت به منظور خروج از رکود باید از تولید داخل به معنای واقعی حمایت کند و اعتبارات لازم برای سرمایه در گردش را در اختیار تولیدکنندگان قرار دهد.

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: دولت می تواند با ارائه بسته های حمایتی مناسب از تولیدکنندگان، بیکاری را تعدیل کرده و رونق مطلوبی در حوزه اشتغال ایجاد کند.

عزیزی با یادآوری اینکه معاونان رئیس جمهور به منظور هم اندیشی و تدوین راهکارهای رفع رکود، بیکاری و ایجاد رونق در اشتغال جلساتی با روسای کمیسیون های مجلس داشتند، تصریح کرد: با انجام چنین اقداماتی و بکارگیری راهکارهای مناسب خروج از رکود امکان پذیر است و می توان به رونق اشتغال امیدوار بود.

این نماینده مردم در مجلس نهم، گفت: بیکاری دغدغه امروز همه مردم و مسئولان نظام است چرا که این معضل بزرگ منشاء اصلی سایر آسیب های اجتماعی است.

عزیزی با اشاره به اینکه باید منتظر باشیم تا دولت با ارائه بسته های حمایتی از تولیدکنندگان بیکاری را تعدیل دهد، افزود: باید اقتصاد وابسته به نفت را به اقتصاد متکی بر داشته ها و تولیدات داخلی تبدیل کنیم که راهکار این مهم در سیاست های اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری نهفته است.

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: باید از تولیدکنندگان داخلی حمایت کنیم چرا که مهم ترین روش برای اجرای سریع اقتصاد مقاومتی حفظ و ایجاد اشتغال با استفاده از تولیدات داخلی است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید