خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

استاندار فارس از محقق شدن جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی با همت جمعی خبر داد و گفت: با اطمینان می گویم که دست تمام سرمایه گذارانی را که با نیت واقعی ایجاد اشتغال وارد می شوند را می فشاریم.

به گزارش روابط عمومی وامور بین الملل استانداری فارس، مهندس اسماعیل تبادار در جلسه شورای اداری شهرستان سپیدان که با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد اظهار داشت: به عنوان عضوی از مجموعه دولت از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به لحاظ توجه ویژه ای که در رای اعتماد قاطع به پیشنهاد رئیس جمهور در معرفی کابینه داشتند تقدیر می کنم.
وی افزود: بی شک حمایت های رهبر معظم انقلاب از برجام ، تدبیر ریاست جمهوری و روزها و ماههای پرکار و پر تلاشی که توسط تیم دیپلماسی در راستای حفظ منافع ملی کشور صورت گرفت و حمایت شجاعانه نمایندگان و رئیس مجلس شورای اسلامی در این خصوص فراموش نخواهد شد.
وی گفت: به برکت برجام، اتحاد و همدلی که در راستای ایران ستیزی بود به ایران دوستی تبدیل شده است حتی اگر افرادی مانند ترامپ و کشوری مانند آمریکا هم بخواهند سر ناسازگاری داشته باشند خودشان و کشورشان به انزوا کشیده خواهند شد و باز هم امیدواریم در راستای عزت و حکمت نظام مقدس جمهوری اسلامی موضوع برجام به سامان برسد و با تعامل سازنده با دنیا و در پرتو زحمات انجام شده بهره کافی را در راستای منافع ملی و عمران و آبادانی کشور ببریم.
استاندارفارس افزود: وجود سومین حرم اهل بیت (ع)، جاذبه های گردشگری فراوان، وجود بناهای سعدی و حافظ به عنوان ستاره های درخشان ادب فارسی در استان فارس ظرفیت های فراوانی را برای این استان رقم زده و فرصت های بسیاری را فراهم ساخته است و مسئولان باید پاسخگو باشندکه از این ظرفیت ها و قابلیت ها در راستای منافع مردم چقدر بهره می برند.
استاندار فارس گفت: نرخ بیکاری در ابتدای کار دولت یازدهم در استان ۱۶.۳ بوده که بالاتر از نرخ بیکاری کشور بوده اما با تلاش های فراوانی که صورت گرفته امروز نرخ بیکاری در فارس به ۱۱.۴ رسیده است که یک درصد از متوسط کشوری پائین تر می باشد و بایستی تلاش کرد با بهره گیری از ظرفیت ها و قابلیت های استان نرخ بیکاری را کاهش داد.
وی ابراز داشت: آرامش و امنیتی که امروز در کشور وجود دارد حاصل جانفشانی ها و ایثارگری های عزیزانی است که برای برافراشته شدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی و عزت مملکت از همه هستی خود گذشتند و جا دارد که امروز همه مسئولان با اهتمام ویژه برای اجرای سیاست های تدوین شده دولت در راستای رونق اقتصادی، رفاه عمومی، تولید و اشتغال تلاش داشته باشند.
تبادار توسعه کارآفرینی و به حداکثر رساندن مشارکت آحاد جامعه را یکی از بندهای ۲۴ گانه اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: در کنار توسعه کارآفرینی، مشارکت مردمی نیز نقش موثری ایفا خواهد کرد و با توجه به محدودیت های اعتباری که وجود دارد نمی توان برنامه های کلان کشور را اجرایی نمود در نتیجه همت همه مسئولان در سطح کلان و در استان پر ظرفیت فارس باید جلب و جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی باشد.
وی گفت: در سال گذشته میزان ۹۵ میلیون دلار و در سال جاری تا کنون ۸۴۰ میلیون دلار سرمایه جلب شده است و تلاش خواهیم کرد تا پایان سال این رقم را به ۲ میلیارد دلار برسانیم.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید