خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 سلطانی عضو کمیته پیگیری پرونده بابک زنجانی در مجلس :

افشای جزئیات تازه از پرونده بابک زنجانی و دستگیری ۱۲ مدیر

 پرونده زنجانی فرسایشی شده است

عدم همکاری دستگاه‌ها با کمیته پیگیری پرونده بابک زنجانی

بدهی بانکی زنجانی به سه بانک بزرگ و سکوت آنها

 تب پیگیری پرونده زنجانی در مجلس فروکش کرده است

از پرونده جواب نگیریم اسامی  افراد به کانون های قدرت را اعلام می کنیم

 عضو کمیته پیگیری پرونده بابک زنجانی با اعلام جزئیات جدید از پرونده زنجانی از افشاگری مجلس درباره این پرونده در خرداد خبر داد. وی از ۳ بانک بزرگ کشور به‌دلیل عدم‌همکاری در این پرونده گله کرد و گفت: پرونده زنجانی فرسایشی شده است.علی‌رغم اینکه در ابتدای سال گذشته به عنوان یکی از پیگیرترین اشخاص در پرونده زنجانی شناخته شده بود اما از نیمه دوم سال 93، علی‌رغم وعده‌ انتشار اخبار جدید از این پرونده سکوت کرد.

گلایه مند است از اینکه برخی رسانه‌ها علت سکوتش را به چندین بار احضار شدنش - به دلیل انتشار برخی اطلاعات پرونده زنجانی- نسبت می‌دهند. او معتقد است که اگر صبر کرده و اخبار جدید را منتشر نکرده تنها به دلیل توصیه رئیس مجلس و جهت عدم اخلال در کار قوه قضائیه است. البته وی تصریح کرده است که صبرش زمانی دارد و نهایت آن تا پایان اردیبهشت ماه است؛ چراکه احساس می‌کند که موضوع بابک زنجانی در حالی فراموشی است.
به گزارش تسنیم  امیر عباس سلطانی؛ عضو کمیته پیگیری پرونده بابک زنجانی در مجلس گفت: حدود 80 درصد از اموال خارج از کشور است. سؤال ما این است که چرا گامی در جهت باز گرداندن این اموال به کشور انجام نمی‌شود. بیشترین فعالیت در جهت اموالی است که در داخل کشور وجود دارد؛ آن هم که بیشتر از هزار و 500 میلیارد تومان نیست و بیشتر روی کاغذ است.وی در خصوص مصادره اموال بابک زنجانی افزود: قوه قضاییه به شرکت ملی نفت ابلاغ کرده است که می‌تواند این اموال را داشته باشد ولی این اموال مدعی دارد و به این راحتی اموال زنجانی نقد نخواهد شد؛ شاید اموال بیش از قمیت حقیقی نرخ‌گذاری شده باشد.

عدم همکاری دستگاه‌ها با کمیته پیگیری پرونده بابک زنجانی
سلطانی: آخرین باری که از دیوان محاسبات، سازمان بازرسی، وزارت اطلاعات و برخی از بانک‌ها خواسته شد در جلسه بررسی پرونده زنجانی حاضر شوند و به سؤالات پاسخ دهند، تنها کارشناسان دسته سوم وچهارم خود را فرستاند. آنها هم با این بهانه که اطلاعات محرمانه‌ است، ابراز بی اطلاعی کردند و از پاسخ دادن به سؤالات سرباز زدند. این در حالیست که این بزرگترین پرونده فساد اقتصادی کشور است چرا تکلیف آن تاکنون مشخص نشده است. هر زمان هم که سؤال می‌پرسیم، جواب می‌دهند که در مرحله بازپرسی و جمع‌آوری اطلاعات هستیم. باید حساسیت بیشتری نسبت به این موضوع نشان داد؛ هر دفعه یکی ناجی زنجانی می‌شود؛ یک بار از اروپا، یک بار از ترکیه.  این بار هم از روسیه اعلام شده است که می‌خواهند دارایی‌های زنجانی را پس دهند! با این کار می‌خواهند بر افکار عمومی تأثیر بگذارند.سلطانی ادمه داد:اگراز پرونده بابک زنجانی جواب نگیرم مجبور به اعلام اسامی و کانون‌های قدرت هستیم.سلطانی بین کرد: بانک‌های مسکن، ملی، تجارت و بانک مرکزی. این بانک‌ها باید جوابگو باشند اما آنها در این زمینه همکاری نمی‌کنند. وی افزود: قبول دارم که تب پیگیری پرونده زنجانی در مجلس فروکش کرده است و این خیلی نگران کننده است.
=====

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید