خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

دومین کنگره‌ رضایتمندی مشتری در حالی برگزار شد که برای اولین بار جایزه‌ نشان شایسته‌ ملی به یک استارتاپ اهدا شد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام علی‌بابا، دومین کنگره‌ طرح سراسری نشان شایسته‌ ملی در حالی در سازمان اسناد کتابخانه ملی ریاست‌جمهوری برگزار شد که بیش از ۵۰ شرکت فعال و برتر در صنایع مختلف، نامزد دریافت جایزه‌ نشان شایسته‌ ملی بودند.
در این کنگره که با حضور غلامرضا محجوب، رییس کنگره و نماینده‌ مجلس شورای اسلامی و سیدمحمود نوابی، معاون وزیر و رییس سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان برگزار شد، مجید حسینی‌نژاد، بنیانگذار علی ‌بابا و مدیرعامل هلدینگ توشا (توسعه‌ تجربه شایسته سفر)، بزرگ‌ترین هلدینگ گردشگری کشور، نشان شایسته‌ ملی در حوزه‌ گردشگری را دریافت کرد.
نشان شایسته‌ ملی در حوزه‌های مختلف کسب‌وکار، به تولیدکننگان و کارآفرینانی اعطا می‌شود که بر اساس بند دوم راهبردهای هشتگانه‌ حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، بدون به‌کارگیری تبلیغات اغراق‌آمیز و نادرست، خدمات کامل و شایسته‌ای به مشتریان خود ارائه می‌کنند.
برگزارکننده‌ این کنگره‌ ملی، وزارت صنعت، معدن و تجارت است و رویکرد اصلی آن توانمندسازی اقتصاد ملی، معرفی تجارب موفق برندهای ملی در تامین رضایت مشتری و بررسی فرصت‌های موجود در محصولات ایرانی برای ورورد به بازارهای بین‌المللی است.
علاوه بر برگزارکنندگان کنگره، اعضای هیات‌رییسه‌ اتاق بازرگانی تهران، معاون حقوقی و پارلمانی وزیر ارتباطات و فناوری، معاون اشتغال و کارآفرینی وزارت تعاون، اعضای هیات‌علمی دانشگاه و جمعی از نخبگان اقتصادی و کارآفرینان کشور حضور داشتند.
بنیان‌گذار علی بابا توانسته علاوه بر کارآفرینی برای بیش از ۳۲۰ نفر به صورت تمام وقت، علی‌بابا و هولدینگ توشا را به سمتی راهبری کند که ظرف مدت سه سال سهم بزرگی از بازار گردشگری آنلاین ایران را از آن خود کند و یکه‌تاز این صنعت باشد.
علاوه بر کیفیت متمایز محصولاتی که علی بابا در حوزه‌ گردشگری به مسافران ارائه می‌کند، حضور یک تیم ۱۵۰ نفره‌ پشتیبان و پاسخگو به مشتریان به صورت شبانه‌روزی، موجب شده این مجموعه‌ با رضایتمندی مشتری بیش از ۲.۹۷، به معتبرترین برند گردشگری تبدیل شود.
 این اولین بار است که نشان شایسته‌ ملی به یک استارتاپ اهدا می‌شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید