خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیر صندوق کارآفرینی امید ‌بوشهر خبر داد: ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زایی استان ‌پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مرتضی شهبازی در نشست بررسی اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی استان بوشهر به نقش مهم صندوق کارآفرینی امید در ایجاد اشتغال  پرداخت و اظهار داشت: صندوق کارآفرینی امید علاوه بر پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی در عرصه توانمندسازی و ایجاد کسب و کار خرد و کوچک اقدام می‌کند.
وی، توانمندسازی با ارائه آموزش‌های مهارتی را از جمله برنامه‌های صندوق کارآفرینی امید دانست و افزود: برای ایجاد زنجیره کارآفرینی، تسهیلات اعتباری به شکل حمایتی و به صورت قرض‌الحسنه به متقاضیان پرداخت می‌شود.
مدیر صندوق کارآفرینی امید استان بوشهراز پرداخت 100 میلیارد تومان وام اشتغال‌زایی کم بهره از سوی این صندوق به متقاضیان بوشهری خبرداد  و خاطر نشان کرد: در سه سال گذشته 100 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی کم بهره به متقاضیان در استان بوشهر پرداخت شده که 40 درصد آن سهم بانوان بوده است.
شهبازی با بیان اینکه 40 میلیارد تومان وام اشتغال‌زایی به بانوان استان بوشهر پرداخت شده است تصریح کرد: سهم بانوان در جذب اعتبارات اشتغال‌زایی هر سال افزایش می‌یابد به‌گونه‌ای که در سال 1393 از تسهیلات اعتباری صندوق کارآفرینی امید 20 درصد به خانم‌ها در سال 94 این رقم به 30 درصد رسید و سال گذشته 50 درصد از کل اعتبارات اشتغال‌زایی صندوق کارآفرینی امید استان بوشهر به بانوان پرداخت شد.
وی با بیان اینکه عزم و اراده بانوان برای اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی افزایش یافته است افزود: پشتکار بانوان در عرصه اشتغال‌زایی بیشتر از مردان است و این نشان از عزم و اراده آنان در این عرصه است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید