خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رییس مرکزآموزش عالی امام خمینی(ره) مشکین دشت فردیس گفت: این مرکز به عنوان مرکز برتر در حوزه آموزش کارآفرینی کشوری معرفی شده است.

به گزارش ایرنا، عبدالله مخبر دزفولی در نشست کارگروه اشتغال در مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره) مشکین دشت فردیس افزود: حدود 7 سال در مسیر تربیت دانشجویان نسل سوم حرکت کردیم و این مرکز به عنوان دانشگاه کارآفرین در کشور مورد توجه واقع شده است.
وی ادامه داد: طی دو سال گذشته لوح برتر مرکز آموزش کارآفرینی علمی کاربردی استان را دریافت کردیم.
وی اظهار داشت: در بخش کارآفرینی اقدامات خوبی انجام شده است اکثریت دانش آموختگان این مرکز اشتغال بکار دارند.
رییس مرکزآموزش عالی امام خمینی(ره) مشکین دشت فردیس گفت: طی هدف گذاری انجام شده از سوی وزارت جهاد کشاورزی در حوزه بهره برداران پیشرو که مدت چهار سال که تورهای آموزشی را با مشارکت بخش خصوصی برگزار و مورد استقبال قرار گرفت.
مخبر افزود: این مرکز مرزعه کشاورزی را در اختیار آنها قرار می دهد و روی بذرها و رقم های مختلف کار می کنند.
وی ادامه داد: کشاورزان با عملکرد این ارقام و بذرها با وضعیت آب و هوایی و اقلیم هر منطقه انتخاب می کنند این تورها بهبود فضای کسب و کار در بخش کشاورزی را دنبال می کنند.
وی با بیان اینکه در حوزه بهره برداران پیشرو تلاشهای خوبی صورت گرفته است ، گفت: پیش از این سرانه آموزش برای بهره برداران کشاورزی در هر 25 دقیقه بود که سال گذشته به 110 دقیقه افزایش یافت.
وی اظهار داشت: برای آموزش های بین المللی در بخش کشاورزی ،سایتی را تجهیز کردیم که اسکان مهمان های خارجی و استادان را فراهم کند .
مخبر بیان کرد: دوره توریسم روستایی در این مرکز برگزار و از بعضی روستاهای این استان بازدید کردند که خیلی مورد استقبال آنها قرار گرفت و دوره دیگر روش تکنیک ها و روشهای صادرات محصولات کشاورزی با مشارکت بخش خصوصی برگزار شد.
وی افزود: این مرکز 6 گروه آموزشی را در بخش علوم دامی،آب و خاک،مدیریت و بهره برداری هدایت می کندو 32 رشته در بخش کشاورزی این مرکز به تربیت دانشجویان در مقطع تکنسین و کارشناس می پردازد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید