خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

یکی از استارت آپ‌های کشورمان موفق به تولید خدمتی نوین شده است که از طریق آن می‌توانید با بهترین روان پزشکان کشور به صورت مجازی وصل شوید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اختراعات روزمره جوانان نخبه در شرکت‌های دانش‌بنیان و طرح‌های مبتنی بر دانش است که رشد و پیشرفت کشور را رقم می‌زند؛ باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد تا محصولات دانش‌بنیانی را که این شرکت‌ها تولید می‌کنند معرفی کند.

یکی از استارت آپ‌های کشورمان موفق به ایجاد خدمتی نوین شده است که در محیطی کاملا امن به ارائه خدمان مشاوره‌ای و روان شناسانه می‌پردازد.

مدیر استارت آپ سیمیا در خصوص این خدمت گفت: پلتفرم صوتی و تصىیری را راه اندازی کرده ایم که این امکان را به شما می‌دهد که به صورت کاملا امن و از طریق صوت و تصویر با اساتید و و روان پزشکان ارتباط برقرار کنید.

ارتباط با پزشک متخصص هر زمان که بخواهید
وی در رابطه با چگونگی کارکرد این سایت اظهار کرد: هریک از افرادی که بخواهند با روان پزشکان صحبت کنند در داخل سایت سیمیا رومثبت نام می‌کنند و سپس پرونده‌ای به صورت آنلاین برای آنان تشکیل می‌شود و وقت مشاوره هم به آنان داده می‌شود.

مدیر این استارت آپ ادامه داد: پس از آنکه سیستم پرونده را ثبت کرد و وقت مشاوره را برای فرد مشخص کرد دکتر و شخص آنلاین می‌شوند و به صورت صوت، تصویر و یا از طریق ویدئو می‌توانند با یکدیگر صحبت کنند و روان شناس به ارائه مشاوره به آنان می‌پردازد.

وی با بیان اینکه تمام مشاوران این سایت افراد شناخته شده و در زمره بهترین روان شناسان هستند، یادآور شد: با توجه به مشکلی که هریک از بیماران داشته باشند، سیستم مشاور متخصص را برای آنان انتخاب می‌کند و همچنین آن‌ها می‌توانند خود مشاورشان را انتخاب کنند و در حال حاضر بسیاری از افراد از این خدمت استفاده می‌کنند و درمان شده اند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید