خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

کارگاه تخصصی «نگرش استراتژیک در خلق مدل‌های کسب‌وکار» روز یکشنبه ۲۰ خرداد‌ماه ۱۳۹۷ از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰ در تهران برگزار می‌شود.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب‌وکارهای نوپا، بنگاه‌های اقتصادی فارغ از اندازه ، بزرگی یا کوچکی ساختار خود، برای آنکه بتوانند ایده‌ها را به واقعیت تبدیل کنند، باید در مورد بخش‌ها و عناصر مهمی تصمیم‌گیری کنند. این عناصر در یک معماری خاص به‌گونه‌ای ساختاربندی می‌شوند که نشان می‌دهند این ایده‌ها چگونه به واقعیت و تصمیم‌های استراتژیک تبدیل می‌شوند. برنامه کسب‌وکار ابزاری برای مدیریت بهینه کسب‌وکار از طریق اولویت‌گذاری، نظارت و ارزیابی پیشرفت کار است و به صاحبان کسب‌وکار در پیشبرد برنامه‌های خود کمک می‌کند. امروزه برنامه‌ریزی‌های بلندمدت و طرح‌های کسب‌و‌کار چیزی در حد وهم و خیال هستند و کارایی چندانی ندارند، چرا که شرایط و فضای کسب‌وکار به‌شدت متغیر و در حال تحول است.

در مقابل این رویکرد قدیمی، نگرشی تحلیلی و استراتژیک، بر کیفیت آنچه هست و یا می‌تواند باشد در قالب یک مدل ذهنی قابل‌اجرا و پویا مطرح می‌شود. این ساختار ذهنی خلاق، به‌عنوان شیوه‌ای برای رهبری کسب‌وکار سهم قابل توجه‌ای در موفقیت یا شکست آن‌ها داشته و چارچوبی را ارایه می‌کند که از عوامل اصلی موفقیت و تولید ثروت به‌حساب می‌آید. درواقع «مدل کسب‌وکار» یک ابزار مفهومی است که شامل مجموعه‌ای از اشیا، مفاهیم، و روابط آن‌ها می‌شود. به این منظور که منطق کسب‌وکار یک شرکت خاص را توضیح دهد. بنابراین ما باید توجه داشته باشیم که کدام مفاهیم و ارتباطات، اجازه ارایه یک توصیف و نمایش ساده‌سازی شده از آن ارزشی که برای مشتریان فراهم می‌شود، چگونگی انجام این فرآیند و عواقب مالی آن را به ما می‌دهد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید