خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

فرماندار سمنان بابیان اینکه چهار میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی به این شهر اختصاص یافت، گفت: دستگاه‌های اجرایی باید برای جذب این اعتبارات تلاش کنند.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری مهر، سید عباس دانایی در جلسه کارگروه اشتغال سمنان با موضوع بررسی آخرین وضع طرح‌های تسهیلات مشاغل خانگی به میزبانی فرمانداری این شهر ضمن بیان اینکه چهار میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی به این شهر اختصاص یافت، ابراز داشت: مساعدت بانک‌ها در پرداخت تسهیلات لازم به روستاییان برای اشتغال مشاغل خانگی می‌تواند به کاهش نرخ بیکاری کمک کند.

وی بابیان اینکه در ارائه تسهیلات مشاغل خانگی همراهی دستگاه‌های اجرایی الزامی است، افزود: تلاش و پیگیری مدیران دستگاه‌های اجرایی و نهادها در تصویب طرح‌ها و جذب اعتبارات لازم می‌تواند از مهاجرت بی‌رویه روستایی‌ها به شهرها و بروز آسیب‌های اجتماعی پیشگیری کند بنابراین انتظار می‌رود تلاش مسئولان در این حوزه افزون شود.

فرماندار سمنان بابیان اینکه قطعاً امروز دیگر شغل دولتی پاسخگوی حجم زیادی از بیکاران نیست، ابراز داشت: این مهم می‌طلبد تا برای افزایش اشتغال به‌سوی کارآفرینی و مهارت‌آموزی گام برداریم تا از این طریق بتوان اشتغال موردنظر را برای جوان‌ها ایجاد کرد.

دانایی در ادامه تصریح کرد: ایجاد مشاغل خانگی قطعاً بهترین راه برای رونق اقتصادی در روستاها است که اگر شرایط و روند آن تسهیل شود می‌تواند افراد بسیاری را به‌سوی خود جلب کند بنابراین فعالان اقتصادی با احصاء طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی می‌توانند نقش مهمی در شکوفایی اقتصاد ایفا کنند.

وی افزود: خوشبختانه استان سمنان از ظرفیت‌های بسیاری برای سرمایه‌گذاری برخوردار است بنابراین شناخت این فرصت‌های شغلی و بهره‌گیری از پتانسیل موجود می‌تواند در این شرایط اقتصادی مشکلات موجود را برطرف و با ایجاد اشتغال به کاهش بیکاری کمک کند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید