خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

کالایی در سبد نیست
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 4.50 (2 رأی)
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

بازارصادرات,بازارهدف,بازار هدف صادرات,کارآفرینی,کسب وکار
چگونه بازار هدف  صادرات را تعیین کنیم؟

الف) کدام مشتریان را باید تحت پوشش قرار داد؟
ب) چگونه مي‌توان بهترین نوع خدمات را به مشتریان مذکور ارائه داد؟
پاسخ پرسش نخستین، نشان‌دهنده بازار هدف یک شرکت یا کسب‌وکار است. در مراحل سه‌گانه فرآیند بازاریابی،

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 1.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

بسته بندی های صادراتی، فرصت یا تهدید

مقالات بازاريابي شركت راهبرد اقتصاد فردا (REFCO):
ایران در حوزه اقتصاد مرحله زیست گذرانی را پشت سر نهاده و جهش ورود به مرحله صنعتی شدن (اقتصاد چند قطبی) را آغاز نموده که تواماً رفتار آنلاین اجتماع، مسائل جمعیت شناختی و روانشناختی را در بر می گیرد.

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

Database error: You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'DESC LIMIT 10' at line 5

با ما در ارتباط باشید