هفت باور غلط درباره روابط عمومی
باورهای غلط در مورد روابط عمومی سبب شده امروزه مدیران روابط عمومی وظایف روابط عمومی را به اشتباه بشناسند.این باورهای غلط سبب شده است در بعضی موارد حتی روابط عمومی را صرفآ رپورتاژ آگهی بشناسند.
بسیاری از ما اگر برای خودمان کار نمی کنیم، شاید دوست داشته باشیم که پیشرفت کنیم و روزی کسب و کار خودمان را راه اندازی کنیم. شاید علت اینکه تا به امروز دست به این کار نزدیم ترس از شکست در این راه باشد. می دانیم که پیش از ما ده ها هزار کارآفرین با این ترس و امیدها دست و پنجه نرم کرده اند
آشنایی با ۳۰ عادت روزانه کارفرمایان موفق
همچون یک دونده که باید میزان کالریها، تعداد کیلومترهای طی شده و تعداد زمین خوردنهایش را بشمارد، یک رهبر خوب هم باید تصمیمات عاقلانه بگیرد و عادات درست و سالمی داشته باشد.
۱- هر روز حساب و کتاب کنید.
۵نمونه از ارزشمندترین دارایی های کارآفرینان موفق
واژه ی «کارآفرین» در گذشته اعتباری که امروزه با خود یدک می کشد را نداشت. آن روزها چیزی شبیه «بازیگر سینما» نامیدن خود بود؛ اغلب مردم با شنیدن آن فکر می کردند بیکار هستید و در زیرزمین خانه ی پدر و مادرتان زندگی می کنید.
«کارآفرینی سبز ، راهی جدید به سوی اقتصاد سبز»
چکیده
در این مقاله، ما بر نیاز به توسعه ی نسل جدیدی از کارآفرینان که قادر هستند به شناخت و نیز کسب مزیت از فرصت های کسب و کار سبز بپردازند، تأکید می نمائیم.
پنج دلیل مبنی بر بی اشکال بودن شروع یک کسب و کار خانوادگی
همه ما تاکنون داستان و حکایت های ترسناک بسیار زیادی در رابطه شروع یک کسب و کار یا با یکی از اعضای خانواده یا وارد کردن خانواده در کسب و کار خودمان شنیده ایم. اما آیا واقعا چنین کاری اشتباه است؟
چطور یک عضو خانواده را از یک کسب و کار خانوادگی اخراج کنیم
اخراج یک عضو خانواده از یک کسب و کار خانوادگی ممکن است یکی از بزرگترین چالش هایی باشد که یک کسب و کار خانوادگی ممکن است با آن مواجه شود.
و در واقع هیچ راه حل جادویی برای رهایی یافتن از صدمات
کارآفرین بودن کار آسانی نیست، آن سفری طولانی پر از چالشها و مشکلات است. به منظور غلبه بر این مشکلات شما نیاز دارید که خارج از جعبه فکر کنید(خلاقیت داشته باشید) و به طور مداوم از اشتباهات خود یاد بگیرید و بهبود پیدا کنید. یادگیری از اشتباهات دیگران نیز یک روش عالی برای موفقیت
چگونه اعتبار و چهره عمومی کسب و کار خود را کنترل کنیم؟
اعتبار و چهره عمومی یک کسب و کار موضوعی بسیار حساس و البته رام نشدنی است. بطوری که یک ایمیل نامناسب، یک سخنرانی بد یا یک معرفی محصول بد چیزی است که می تواند شما را
چهار روش در کسب و کار و زندگی وجود دارد که موجب تغییرات اساسی می شود.
۱- انجام بیشتر برخی کارها
نخستین روش این است که «بعضی کارها را بیشتر انجام دهید.» چه کارهایی را باید بیشتر انجام داد؟ کارهایی را بیشتر انجام دهید
آیا می دانید چه شغلی برای شما مناسب تر است و چه کارهایی را می توانید بهتر از سایرین انجام دهید؟
در این مقاله می خواهیم ببینیم که هر کدام از متولدین ماه های مختلف، برای چه شغل هایی مناسب هستند. پس اگر دوست دارید بدانید که حرفه ی نجومی شما چیست
در دفتر Rich Dad ، گفته ای از جول ای بارکر را قاب گرفته ام: موفقیت های مربوط به گذشته ضامن هیچ چیز در زندگی الان نیست. این یک فلسفه مهم برای روح کارآفرینی است. به محض اینکه یک کارآفرین دست از فعالیت بردارد و به ستایش موفقیت هایش بپردازد، تنبلی و تن آسایی او را احاطه خواهد کرد.
فقط ده درصد انسان ها از ویژگی های لازم برای راه اندازی کسب و کاری جدید برخوردار هستند. نود درصد بقیه فقط زمانی بیشتر احساس شادمانی می کنند و تأثیر گذارتر هستند که با دیگران و در شرکت ها یا سازمان های بزرگ تر کار می کنند. اگر قصد دارید در طولانی مدت به موفقیت برسید؛