خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 2.75 (2 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

پس از ۳ سال واقعا ثروتمند شوید
پس از ۳ سال واقعا ثروتمند شوید

۳ عادت مالی که پس از ۳ سال واقعا ثروتمند شوید
وقتی که یک طرح و عادت مالی برای ثروتمند شدن داشته باشید

، آنقدر باانگیزه می‌شوید که حتی دوست ندارید شبها بخوابید و مدام در پی انجام برنامه‌هایتان برای ثروت سازی هستید. در این نوشتار با ما همراه باشید تا ۳ عادت مالی عالی را با شما درمیان بگذاریم که بتوانید در کمتر از ۳ سال به سطح مطلوبی از پول ساختن برسید. مطمئن هستیم ثروتمند شدن رویای شما هم هست.
عادت مالی
قانون ۷۰/۳۰ را بیشتر بشناسید
بعد از اینکه مالیات و بقیه کسورات قانونی را کنار گذاشتید، یاد بگیرید که با ۷۰% از درآمد خالص خود زندگی کنید که شامل هم هزینه‌های ضروری و هم هزینه‌های تجملاتی می‌شود. حالا می‌ماند ۳۰% باقیمانده از درآمدتان که به این صورت تقسیم‌بندی می‌شود:
۱. امور خیریه
یک سوم از این ۳۰% می‌بایست برای امور خیریه هزینه شود. امور خیریه یعنی بخشش به نیازمندان و برآوردن احتیاجات آنها در حد توان. به عقیده من این مبلغ یعنی یک سوم از باقیمانده یا ۱۰% از کل درآمدتان برای این کار کافیست. بخشیدن را در همان ابتدا که مبالغ اندک است باید یاد بگیریم. بخشیدنِ یک سکه ۱۰ سنتی از یک دلار خیلی راحت است. ولی خیلی سخت است که صد هزار دلار از یک میلیون دلار را ببخشیم. شاید بگویید، «اگر یک میلیون دلار داشته باشم، بدون هیچ مشکلی صد هزار دلار از آن را می‌بخشم.» من که مطمئن نیستم. صد هزار دلار هم پول کمی نیست. پس این عادت را از همان ابتدا که مبالغ اندک است در خود نهادینه کنید.
۲. سرمایه‌گذاری
یک سوم دیگر یعنی ۱۰% از باقیمانده درآمد خالص‌تان را باید استفاده کرده و ثروت خلق کنید. این پولی‌ست که باید با آن کار تجاری یعنی خرید، فروش، تولید، شراکت و غیره انجام دهید. کلید موفقیت در این است که خود را درگیر تجارت بکنید، حتی اگر یک کار نیمه‌وقت باشد.
خوب حالا چطور قصد دارید با این پول ثروت خلق کنید؟ راههای زیادی وجود دارد. بگذارید تصورات شما بال و پر بگیرد و همه جا پرسه بزند. نگاه دقیق‌تری به مهارت‌ها یا علاقه‌مندیهای خود بیاندازید؛ شاید بتوانید آنها را به یک تشکیلات اقتصادی سودآور تبدیل کنید. هیچ چیز غیرممکن نیست. بعلاوه، می‌توانید یاد بگیرید که کلّی بخرید و خرده بفروشید حالا هر چیزی که باشد. با این ۱۰% تجهیزات و مواد اولیه بخرید و شروع به تولید کنید. لازم به یادآوری نیست که بگویم چه نبوغ ذاتی در درون شماست که منتظر یک جرقه و فرصت است تا بیدار شود.
۳. پس‌انداز
آخرین ۱۰% می‌بایست برای پس‌انداز کنار گذاشته شود. این مورد یکی از مهیج‌ترین بخش از طرح مالی شماست چون با آماده‌سازی شما برای زمستانهای سخت مالی، آرامش درونی به شما می‌دهد. اجازه بدهید تعریفی از «ثروتمند» و «فقیر» به شما ارائه کنم: مردم فقیر پول خود را خرج می‌کنند و آنچه باقی می‌ماند را پس‌انداز می‌کنند.
مردم ثروتمند پول خود را پس‌انداز می‌کنند و آنچه باقی می‌ماند را خرج می‌کنند. بیست سال پیش، دو نفر هر کدام ۱۰۰۰$ در ماه درآمد داشتند و هرکدام هم به یک اندازه افزایش درآمد در سالهای بعد داشتند. یکی از آنها این دیدگاه را داشت که پولش را خرج کرده و باقیمانده را پس‌انداز کند. دیگری این دیدگاه را داشت که اول پولش را پس‌انداز کرده و سپس باقیمانده را خرج کند. امروز اگر هر دو را بشناسید، یکی را فقیر و دیگری را ثروتمند می‌نامید.
پس بخاطر بسپارید که بخشیدن، سرمایه‌گذاری و پس‌انداز، مثل هر کار دیگری اگر با انضباط انجام شود، تاثیر به سزایی در آینده مالی شما خواهد داشت. در پایان یک روز، یا یک هفته، یا یک ماه، نتایج این روش به سختی قابل تصور است. اما بگذارید ۳ سال بگذرد تفاوتها خود را به خوبی نشان می‌دهند.

منبع: http://bazdeh.org

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید