۹ روش افزایش فالوور اینستاگرام
1. نام اکانت اینستاگرام
همیشه از نام یکسانی در تمامی رسانه های اجتماعی استفاده کنید. اگر سایت دارید حتما نام سایت و اکانت شما باید یکسان باشد. نام اکانت به
بایدها و نبایدهای بازاریابی از طریق شبکه فیسبوک
به نظر شما آنچنان که بسیاری از جوانان ادعا میکنند، فیسبوک دیگر یک شبکه مرده است؟ یا آنچنان که مارک در چند هفته گذشته گفت آمار بازدید از آن در طی یک روز از یک میلیارد نفر گذشته است؟
چرا سبد های خرید شما ترک می شوند؟
تا حالا شده که به آمار بازدیدها و خریدهای انجامشده از وبسایت خود نگاه کنید و با خودتان بگید که: “چرا خریدشون و تمام نکردند؟” در عمل ناامیدکننده است! درسته؟ اگر این مشتریان خرید خود را تمام کرده و سبد خرید را ترک نمیکردند
بهترین شبکه های اجتماعی برای بازاریابان در سال 2015
شبکه های اجتماعی یکی از مهمترین و حیاتی ترین بخش های طرح بازاریابی یک شرکت امروزی می باشد (و اگر نیست، حتما باید گنجانده شود، چرا که ضرر حاصل از نبود آن قابل جبران کردن نیست). بازاریابان با سابقه و البته مطلع و آگاه – مانند شما
در این جا به ذکر نکاتی در خصوص چگونگی پیاده سازی آن خواهیم پرداخت. در حال حاضر بسیاری از بازاریابان در حال پیدا کردن بهترین رویکردها در بازاریابی آنلاین برای بازار B2B هستند. موارد از جمله درسهای کاربردی در این حوزه است :
دلایل مناسب بودن یک کمپین بازاریابی ویروسی
بازاریابی ویروسی نوعی از کمپین تبلیغاتی است که بر تک تک افراد برای انتقال دادن پیام ها به دیگر افراد تکیه دارد، در نتیجه شناخت از یک محصول یا خدمت به سرعت گسترش پیدا کرده و تکرار می شود، بله دقیقا همانند یک ویروس! این رویکرد می تواند
چگونه به یک ستاره بازاریابی دیجیتال تبدیل شوم؟
همانند اصطلاحاتی از قبیل “کلان داده”، “چند کانالی” و “بازاریابی چند مجرایی”، “بازاریابی دیجیتال” هم واژه دیگری است که امروز در متون و منابع مختلف زیاد دیده می شود و در حالیکه هر یک از ما درکی جزئی از معنای آن داریم، همچنان سوالاتی در مورد
عملکرد بازاریابی الکترونیک را می توان در سه بخش دسته بندی کرد:
1)یکپارچگی: بازاریابی الکترونیک، تمامی مراحل فروش توسط شرکت و همچنین فروش از طریق نمایندگی های شرکت را به صورت یک فرایند یکپارچه دربر می گیرد.
2)تعادل: بازاریابی الکترونیک میزان نیاز و خواسته مشتریان شرکت را با میزان
در ادامه مطلب اینفوگرافی 10 پیش بینی برای بازاریابی اینترنتی در سال 2015 آورده شده است که 10 مرحله را همراه با توضیحات می توانید در ادامه مطلب مشاهده کنید.
افزایش چشم گیر بازاریابی محتوا
استفاده از داده های بازاریابی
نقش استفاده از تجارت الكترونيكی در توسعه فروش و بازاريابي شركت ها
از تجارت الكترونيكي تعاريف زيادي صورت گرفته است. برخي تجارت الكتروينك را انجام فعاليتهاي بازرگاني و تجارت بوسيله الكترونيكي و همچنين بصورت مبادله اطلاعات و دسترسي به اطلاعات از طريق اينترنت مي دانند و برخي تجارت الكترونيكي
تجارت الکترونیک، راه و روش جدید کسب و کار، به صورت الکترونیکی و با استفاده از شبکه ها و اینترنت است. در این روش فرآیند خرید و فروش یا تبادل محصولات، خدمات و اطلاعات از طریق شبکه های کامپیوتری و مخابرایت از جمله اینترنت صورت می گیرد. طبقه بندی های مختلفی از تجارت الکترونیک
روش های افزایش فروش به کمک اینترنت
ایمیل بهترین دوست کارآفرینان یک نفره و كسب و كارهای كوچك است. ایمیل تقریباً رایگان و انتقال آن سریع است و استفاده آن مي تواند درآمدی تولید کند که سریع تر از روشهای دیگر ارسال پیام است.
روش های افزایش فروش به کمک اینترنت
امروزه راه های زیادی برای بالا بردن تعداد بازدید از وب سایت وجود دارد که متأسفانه اغلب این راه ها به هزینه بسیار زیادی که کارآفرینان از عهده آن بر نمی آیند نیاز دارد. اگر به تازگی با اینترنت آشنا شده اید یا اطلاعات فنی كافی در زمینه
روش های افزایش فروش به کمک اینترنت
اینترنت نه تنها روش تحویل دادن محصول را برای کارآفرینان متحول کرده، بلکه این مسئله، که آن را چگونه می فروشیم، تحت تأثیر قرار داده است. بازاریابی از طریق اینترنت نتایج بسیار سریعی در بردارد. زمان انتقال پیام بازاریابی تسریع شده است