خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (3 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

عوامل اصلی جلب رضایت مشتری و روش های بهبود آنها
عوامل اصلی جلب رضایت مشتری

عوامل اصلی جلب رضایت مشتری و روش های بهبود آنها
مقدمه
در مورد اهمیت مشتری، میزان رضایت او از محصولات و خدمات هر شرکت و همچنین نقش اساسی مشتریان در بقاء، حیات، موفقیت و رشد و توسعه سازمان ها، مطالب بسیاری

به سایت خبری و تحلیلی کارآفرین ناب خوش آمدید

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

Database error: You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'DESC LIMIT 10' at line 5

با ما در ارتباط باشید