خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


مدیرعامل بورس کالا:

سیمان امسال به رینگ صادراتی پا می‌گذارد
 بورس کالای کیش انحصاری نیست

مدیرعامل بورس کالای ایران از پیگیری جدی عرضه محصولات سیمانی در رینگ صادراتی بورس کالا خبر داد و گفت: اعتراض‌ به عملکرد بورس کالای کیش با توجه به سامانه تحت وب عملیات پایاپای معاملات منتفی است.
حسین پناهیان در گفتگو با  فارس، عنوان کرد: عرضه سیمان خاکستری در رینگ صادراتی بورس ایران به طور جدی در دستور کار قرار گرفته و انتظار می‌رود، طی ماههای آتی این موضوع محقق شود.

وی با بیان اینکه رینگ صادراتی بورس کالای ایران تا پایان نیمه اول امسال در استان اربیل اقلیم کردستان عراق افتتاح می‌شود، عنوان کرد: براساس برنامه‌ریزی‌ صورت گرفته دو کالای سیمان و فولاد ایران در این رینگ صادراتی با هدف دسترسی آسان تولید کنندگان این محصولات به بازار مصرف عراق عرضه خواهد شد.وی با رد شایعه منتفی شدن عرضه سیمان در بورس کالا عنوان کرد: تنها در سال 1390 به دلیل مشمولیت این کالا براساس قیمت گذاری دولتی و عدم رقابت عرضه و تقاضای واقعی در بازار امکان عرضه سیمان در بورس کالا وجود نداشت.
مدیرعامل بورس کالای ایران در ادامه از فعالیت پویای بورس کالای جزیره کیش سخن گفت و افزود: در حال حاضر سامانه های معاملاتی بورس کالا در کیش به طور آنلاین عملیات خرید و فروش را نمایش داده و کلیه تراکنش‌های بانکی نیز از طریق سیستم‌ الکترونیک به نمایش گذاشته می‌شود.
وی در برابر این پرسش که دلیل اعتراض سازمان منطقه آزاد کیش از انجام معاملات و تراکنش‌های بانکی در خارج از منطقه کیش با وجود بهره برداری کارگزاران بورس کالا از امکانات معاملاتی در این جزیره چیست؟ پاسخ داد: در حال حاضر کلیه عملیات پس از معاملات و پایاپای از طریق وب و سامانه‌های الکترونیکی صورت می‌گیرد، ممکن است معامله گری در شمال یا غرب یا شرق کشور وجود داشته باشد و علاقه مند باشد در هر کجایی از ایران اقدام به افتتاح حساب بانکی یا معاملاتی نماید از این رو اعتراض به اینکه تنها معاملات در یک نقطه از کشور صورت گیرد و یا به طور انحصاری فقط در منطقه کیش صورت گیرد، جایی ندارد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید