خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد به هدف‌گذاری برای ایجاد ۲۰۵ هزار فرصت شغلی توسط این نهاد در سال جاری اشاره کرد و گفت: حدود ۴۰۰ هزار کارآفرین در کشور داریم که قصد داریم با ایجاد «کانون خیران کارآفرین» برای مددجویان و نیازمندان شغل ایجاد کنیم.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الله عبدالملکی، معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد گفت: یک‌ سوم کل بیکاران کشور افراد محرومی هستند که بخشی تحت حمایت کمیته امداد و بخشی نیازمندانی هستند که این نهاد باید به آنها خدمات اشتغال ارائه دهد.

وی با اشاره به فعال بودن ۷۰۰ هزار شغل ایجاد شده توسط کمیته امداد در کشور، افزود: از سال ۱۳۷۴ تاکنون یک‌ میلیون و ۵۰۰ هزار شغل توسط این نهاد برای مددجویان و افراد نیازمند ایجاد شده است که از این تعداد، یک‌ میلیون طرح منجر به خودکفایی و خروج مددجویان از چرخه حمایتی و ۵۰۰ هزار طرح در حال حاضر تحت نظارت کمیته امداد هستند.

عبدالملکی تصریح کرد: سال گذشته ۱۷۰ هزار شغل توسط کمیته امداد اجرا شده که این تعداد شغل یک‌ چهارم آمار اشتغال کل کشور است.

معاون خود کفایی و اشتغال کمیته امداد  به هدف‌گذاری برای ایجاد ۲۰۵ هزار فرصت شغلی توسط این نهاد در سال جاری اشاره و بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۰ هزار شغل اجرا شده و یکصد هزار فرصت شغلی نیز پرونده‌سازی و به بانک‌ها ارسال‌شده و به‌ مرور پرداخت خواهد شد.

وی رمز موفقیت طرح‌های اشتغال کمیته امداد را نظارت این نهاد بر حسن اجرای طرح‌ها اعلام کرد و افزود: قبل از پرداخت تسهیلات، مددجو مورد مشاوره شغلی قرار می‌گیرد و در حین اجرای طرح نیز نظارت لازم بر طرح‌ها انجام می‌شود؛ ضمن اینکه  سه تا پنج سال کارشناسان کمیته امداد بر طرح‌های اجرایی نظارت دارند و اگر طرحی نیاز به تسهیلات مجدد، مشاوره و سایر موارد داشته باشد، توسط کارشناسان و ناظران این نهاد گره‌گشایی می‌شود.

عبدالملکی با بیان اینکه ما در کمیته امداد به دنبال این هستیم که خیران کارآفرین را در برنامه اشتغال کمیته امداد بکار بگیریم، گفت: حدود ۴۰۰ هزار کارآفرین در کشور داریم که قصد داریم با ایجاد «کانون خیران کارآفرین» که اولین آن در استان سمنان کار خود را شروع کرده برای مددجویان و نیازمندان شغل ایجاد کنیم.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید