خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس بنیاد مستضعفان خبر داد: روستاییان برای دریافت وام های ارزان قیمت یارانه دار کارآفرینی اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمدسعیدی کیا با بیان این‌که برای هر استان 20 میلیارد تومان به ازای هر سال وام ارزان قیمت یارانه دار پیش بینی شده است، گفت: روستاییان می توانند برای کارآفرینی در هر زمینه ای از این وام استفاده کنند.
وی افزود: پنج درصد کارمزد این وام را بنیاد مستضعفان و پنج درصد را هم معاونت توسعه روستایی نهاد ریاست جمهوری تقبل کرده و بنابراین کارمزد این تسهیلات برای روستاییان فقط پنج درصد خواهد بود.
سعیدی کیا گفت: روستاییان می توانند طرح های کشاورزی، دامداری، گردشگری، صنعتی و دانش بنیان خود را به استانداری ها اعلام کنند تا در صورت تصویب از این وام بهره مند شوند.
به گفته وی، تاکنون 800 طرح روستایی برای دریافت 400 میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت یارانه دار تصویب شده و تسهیلات 550 پرونده هم پرداخت شده است.
رئیس بنیاد مستضعفان که برای اهدای هزار و 250 سند املاک کشاورزی به ارزش 24 میلیارد تومان به روستای تلوبین شهرستان میامی آمده بود همچنین خاطرنشان کرد : در کشور تاکنون 50 هزار و 300 مورد سند به ارزش 800 میلیارد تومان به مردم واگذار شده که 99 و نیم درصد این واگذاری ها هم به صورت بلاعوض بوده است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید