خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

فرماندار مهریز با بیان اینکه ایجاد اشتغال مفید و اجرای طرح های مختلف کار آفرینی یکی از نیاز مهم جامعه برای ایجاد اشتغال جوانان است، گفت: بخش خصوصی و خیران می توانند در انجام این وظیفه مهم مسئولان منطقه را کمک کنند.
سید محمد رستگاری شامگاه چهارشنبه در آیین معارفه رئیس صندوق کارآفرینی امید شهرستان مهریز با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری و فعالیت های دولت در ایجاد تولید و اشتغال، افزود: محور حرکت دولت تولید است و باید بخش خصوصی و سرمایه گذاران نیز وارد عرصه کار و تلاش شوند.
وی یادآور شد: دولت تدبیر و امید سال های گذشته در زمینه کارآفرینی، ایجاد اشتغال و افزایش تولید با توجه به موقعیت جغرافیایی مهریز و همکاری بخش خصوصی کارهای خوبی انجام داده است.
فرماندار مهریز اظهار کرد: اجرای طرح های تولیدی ، اقتصادی و صنعتی در قالب طرح های کارآفرینی نقش مهمی در پیشگیری از معضل بیکاری، جذب جوانان و بهره گیری از توان آنها برای خدمت به توسعه شهرستان دارد.
رستگاری افزود: هم اکنون پنج شهرک صنعتی با اشتغالزایی افزون بر 2 هزار نفر در مهریز وجود دارد که به خاطر قرار گرفتن این منطقه در کنار جاده تهران - بندرعباس و نزدیکی به یزد مرکز استان و شرایط خوب اقلیمی می تواند زمینه حضور بخش خصوصی را برای اجرای طرح های مختلف و سرمایه گذاری فراهم کند.
فرماندار مهریز در ادامه با اشاره به نقش صندوق کارآفرینی امید در پرداخت تسهیلات به افراد متقاضی واجد شرایط برای کارآفرینی تصریح کرد: صندوق یاد شده بر حسب نیاز همچنان نسبت به ارائه تسهیلات مناسب برای افراد جویای کار اقدام کند.
رستگاری افزود: جوانان مستعد، علاقه مند و تحصیل کرده زیادی در شهر مهریز هستند که می توان با پرداخت تسهیلات و حمایت از آنها در راستای توصیه های مقام معظم رهبری و برنامه های دولت مبنی بر ایجاد اشتغال و تولید اقدام کرد.
در این مراسم با قدردانی از محمود کاظی، موسی شاکری به عنوان رئیس جدید صندوق کارآفرینی امید شهرستان مهریز معرفی شد.
در یک سال گذشته افرون بر 22 میلیارد ریال تسهیلات توسط صندوق کار آفرینی امید مهریز به متقاضیان در این شهرستان پرداخت شده است.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید