یازدهمین نمایشگاه بین الملی رسانه های دیجیتال، دستاوردهای دیجیتال را در ۹ بخش مختلف ارائه کرده است که بخش کسب و کارهای نوپا در فضای مجازی یا همان استارتاپها یکی از مهمترین این بخش هاست.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ نمایشگاه بین المللی رسانههای دیجیتال ۱۱ ساله شد.
مصلی امام خمینی (ره) در این دوره، میزبان آخرین دستاوردهای ۴۰۰ شرکت فعال در حوزه دیجیتال است.
این نمایشگاه دستاوردهای دیجیتال را در ۹ بخش مختلف ارائه کرده است که بخش کسب و کارهای نوپا در فضای مجازی یا همان استارتاپها یکی از مهمترین این بخش هاست.