خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

«کارنوشاپ» راه­ اندازی شد

یک سایت اینترنتی جدید درحوزه کارآفرینی راه اندازی شد.
به گزارش کارآفرینی نیوز، وب سایت “کارنوشاپ” به همت جمعی از اساتید، دانشجویان و فعالان حوزه کارآفرینی با هدف ارائه مطالب و محصولات مربوط به حوزه کارآفرینی آغاز به کار کرد.
محسن خلیلی، یکی از فعالان حوزه کارآفرینی و از مدیران این وب  سایت  دراین باره به کارآفرینی نیوز گفت:  با توجه به گسترش روزافزون کارآفرینی و احساس خلاء در زمینه تولید محتوای آموزشی و ارزشمند دراین حوزه، تصمیم گرفتیم تا وب سایتی تخصصی را برای این موضوع ایجاد کنیم. دراین وب سایت محصولاتی همچون کتاب، فیلم، فایل صوتی، مقاله، پاورپوینت، جزوه آموزشی، کتاب الکترونیک، بازی و سرگرمی، رویداد و نیز اطلاعاتی درباره ادامه تحصیل در زمینه کارآفرینی ارائه می شود.

او یکی دیگر از ویژگی­های بارز «کارنوشاپ» را ارائه محتوا و مطالب داوری شده در حوزه
کارآفرینی دانست و افزود: تعدادی از فارغ التحصیلان این حوزه، کلیه فایل­هایی که روی وب سایت قرار می­گیرد را داوری می­کنند  و امتیازی برای آن­ها در نظر می­گیرند. با گذشت زمان و اعمال نظر کاربران روی فایل­ها، کیفیت آن­ها برای استفاده کنندگان محرز خواهد شد.
خلیلی همچنین با تاکید براینکه  کارنوشاپ یک فروشگاه معمولی نیست، اظهار کرد: ما حداکثر تلاش خود را برای برقراری رابطه دوسویه با کاربران و علاقه مندان مباحث کارآفرینی کرده­ایم و فضایی تعاملی را برای به اشتراک گذاری فایل­های با کیفیت در حوزه کارآفرینی ایجاد کرده­ایم. به این ترتیب کاربران و علاقه مندان می توانند با این وب سایت همکاری داشته باشند و مطالب و فایل­های خود را در کارنوشاپ ارائه و از این طریق کسب درآمد کنند. ضمن اینکه کاربرانی که در این حوزه فعالیت کنند، از امتیازات ویژه کارنوشاپ در آینده بهره مند خواهند بود.

karnoshop.ir

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید