خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

به همت بنیاد نخبگان استان فارس اردوی جهادی-آموزشی مهارتی و کارآفرینی در جزیرۀ ابوموسی برگزار شد.


به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در راستای ترویج و توسعۀ فرهنگ کارآفرینی و ارائۀ آموزش‌های لازم، اردوی جهادی-آموزشی مهارتی و کارآفرینی مخصوص ساکنان جزیره ابوموسی ویژۀ دانش‌آموزان، دانشجویان و علاقمندان به راه‌اندازی کسب‌و‌کار ساکن جزیره ابوموسی به همت بنیاد نخبگان استان فارس و همکاری بنیادهای نخبگان پهنه جنوب برگزار شد.

در این اردو که با حضور مستعدان‌برتر بنیادهای نخبگان پهنۀ جنوب برگزار شد، کارگاه‌های داستان‌نویسی، خلاقیت، کنترل هیجانات، مشاوره و هدایت تحصیلی، گوهرسنگ شناسی و گوهرسنگ تراشی و راه‌کارهای بهبود روابط همسران و فرزندان، برای ساکنان جزیره برگزار شد.

در حاشیه این کارگاه‌ها، جلساتی با مسئولان و مدیران شهرستان ابوموسی مانند شورای اداری، شورای‌اسلامی‌شهر، شهردار و فرمانده بسیج برگزار و در این نشست‌ها، استعداد‌های برتر با پتانسیل‌ها و نیاز‌های این شهرستان آشنا شده و برای ادامه این برنامه در آینده در ابوموسی و سایر جزایر خلیج‌فارس برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شد.

لازم به ذکر است، شرکت‌کنندگان در این اردو در حاشیه برگزاری کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی و مهارتی، با هدف آشنایی بیشتر با شرایط جزیره، از بخش‌های مختلف ابوموسی بازدید کردند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید