خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

علی علیزاده تحلیلگر مسائل سیاسی در کانال تلگرامی خود درباره سخنرانی اخیر سید حسن نصرالله نوشت:

 

سید حسن نصرالله دیروز سخنرانی کرد که معتقدم سال ها بعد آن را به عنوان نمونه‌ای درخشان از سخنرانی نظامی-سیاسی راهبردی تدریس خواهند کرد.

سیدحسن سخنرانی اش را دیروز با یادآوری جنگ سی و سه روزه شروع کرد،جنگی که نه فقط سرنوشت لبنان که معادلات منطقه ما را به صورت جدی عوض کرد.

جنگی که هشتاد میلیون ایرانی به خاطر ناتوانی رسانه‌های شان، آنطور که باید آن را نشناخته‌اند. هرچند نتیجه‌اش یکی از دلایل امنیت و صلح و ثبات زندگی شان در سیزده سال گذشته بوده‌.جنگی که اسراییل آمده بود تا طومار حزب الله را برای همیشه درهم بپیچد. هم طومار نظامی، و هم طومار سیاسی اش را. با معرفی حزب الله به عنوان دلیل حمله و نابودی لبنان، و ایجاد تقابل مردم با حزب الله. و پیروزی حزب‌الله چنان قاطع بود که سیزده سال است حتی یک تیر هم به لبنان شلیک نشده‌.

و آن سال ها آمریکا در عراق بود و اوج بحران هسته‌ای و قرار بود نابودی حزب‌الله مقدمه حمله مشترک آمریکا و اسراییل به ایران باشد. و فقط پس از شکست اسراییل بود که خواب حمله نظامی به ایران را از سر بیرون کردند.

سیدحسن دیروز، ایستاده بر خاطره جنگ سی‌وسه روزه، نقشه اسراییل را رو به دوربین گرفت و با جزیبات کامل توضیح داد که در صورت کوچکترین تعدی و تجاوزی به لبنان یا ایران، چه زمانی، کجای اسراییل چگونه و با چه شدتی نابود خواهد شد. نه با شعار و یا گزافه‌گویی که با توضیح پیشرفت های نظامی و با عدد و رقم و دلایل عینی. و با توضیحاتش، جمله به جمله و کلمه به کلمه، نابودی را برای دشمن تصویر کرد.

سید حسن پس از اسراییل سراغ شیخ‌نشین‌هایی رفت که از پشت به ایران خنجر زده‌اند.

به امارات متحده یادآوری کرد که در صورت کوچک ترین ضربه‌ای از سوی آمریکا به ایران، دانه به دانه امیرنشین‌هایش با خاک یکسان می شود. به سعودی ها با تحلیل نشان داد چگونه نابود خواهند شد. و به بقیه ساکنان منطقه یادآوری کرد کوچک ترین تعدی به ایران چه هزینه‌ای دارد.

و همه این کلمات آتشین، تا اثبات کند آمریکا جسارت جنگ با ایران را نخواهد داشت.

نورمن فینکلشتاین، استاد یهودی سابق دانشگاه دی‌پاول آمریکا میگوید سیدحسن از زیرکترین استراتژیست های امروز جهان است. و سخنرانی دیروز یکی از زیرکانه‌ترین سخنرانی‌های این استراتژیست بود.

وضعیت شفاف است؛ یک سو لیبرال هایی هستند که به اسم صلح طلبی فریاد جنگ جنگ بلند میکنند و با بزرگ نمایی خطر جنگ موهوم و غیرواقعی، ترس را به افکار عمومی ایرانیان تزریق و ایران را زیر فشار میگذارند. لیبرال هایی که عده‌ای شان هفته پیش مقابل کاخ سفید، برای صلح قر میدادند و عده‌ای شان در داخل دوگانه کاذب جنگ یا صلح را روی جلدهای شان چاپ می کنند.


و سوی دیگر تفکر سید و آقای مقاومت است که هر جمله‌اش را مثل موشکی نقطه‌زن به سوی یک سیاستمدار و یک جناح و یک حکومت سلطه‌گر شلیک می کند وحشت را در دل های افکار عمومی اسراییل و حاکمان غربی و سعودی و اماراتی می کارد. تفکری که رویکردی آفندی و تهاجمی پیش می گیرد تا به صورت «پیشگیرانه» حتی خواب و تخیل حمله به ایران یا لبنان را از سر دشمنان بیرون کند. چرا که می داند که صلح راستین تنها وقتی برقرار خواهد شد که قدرت واقعی از آن ما باشد و دشمن هم به این قدرت واقف باشد.

و سخن اخر.
سخنرانی سیدحسن از دیروز رسانه‌های دشمن را سردرگم کرده‌. بسیاری از آنها برای کاهش خسارات این سخنرانی ساعت ها و ساعت ها تحلیل و خبر و برنامه روی آنتن رفتند. با تحلیلگرانی که حنجره‌های شان با دلارهای سعودی و صهیونیستی پرشده. و دو روز بعد از این سخنرانی تاریخی، ما ایرانیان هنوز آن را نه انعکاس درست داده‌ایم و نه با تمهیدات رسانه‌ای به آن ضریب در خور داده‌ایم. در حالیکه تکه تکه این سخنرانی می‌بایست موضوع کلیپ هایی به عربی و انگلیسی و فارسی و حتی عبری می شد، تا به استناد تحلیل ها و اطلاعات آتشینش قلب های طرفداران مقاومت محکم تر شود و دلهای دشمنان وحشت زده‌تر. اما ما با دهانی باز، گیج و منفعل گوشه‌ای به تماشا ایستاده‌ایم. صریح بگویم. در حالی که
سید حسن با سخنرانی شجاعانه‌اش یک تنه به میدان جنگ رسانه‌ای و روانی و سیاسی دشمن زده تا بخشی از بار فشار روانی غرب و سعودی و اسراییل علیه مردم ایران را خنثی کند، وای بر ما ایرانیان، با صداوسیمای چند ده کانالی و دهها دستگاه عریض و طویل و صدها ردیف بودجه، که حتی نمی‌توانیم صدای این سید مقاومت را انعکاس دهیم. وای بر ما.
کارآفرین ناب به نقل از کانال تلگرامی علی علیزاده

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید