خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (4 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

۵ روش بازاریابی برای استارت آپ‌ها
۵ روش بازاریابی برای استارت آپ‌ها

۵ روش بازاریابی برای استارت آپ‌ها در سال ۲۰۱۶
دنیای کسب و کارها به سرعت در حال تغییر است و هر روز شاهد ظهور یک روش بازاریابی جدید و مفید، و منسوخ شدن روشی دیگر هستیم!

قطعا شما به عنوان یک «استارت آپ»، بیشتر از دیگر کسب و کارها احتیاج دارید تا روش‌های بازاریابی خود را به روز کنید! برای مثال قطعا می‌دانید که از بازاریابی رسانه‌های اجتماعی باید به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.
بسیار خب! در این مقاله قصد داریم تا شما را با ۵ روش بازاریابی برای استارت آپ‌ها در سال ۲۰۱۶ آشنا کنیم.
بازاریابی استارت آپ‌ها: ۱) ساخت ویدئو

مردم کمی تنبل‌تر شده‌اند! آن‌ها کلیک کردن بر روی دکمه Play یک ویدیو را به خواندن یک مقاله یا بروشور و… ترجیح می‌دهند.
شاید می‌گویید هزینه‌اش زیاد است. خب موضوع این است که ما قرار نیست تیزرهای تبلیغاتی مرسدس بنز را بسازیم! یک ویدیوی ساده و سریع که استارت آپ و یا یکی از خدمات شما را توضیح می‌دهد؛ و از چند اسلاید ساده تشکیل شده باشد، هزینه زیادی در پی ندارد! (شاید خودتان هم بتوانید با دانشی ابتدایی از After Effects درستش کنید!).
بازاریابی استارت آپ‌ها: ۲) تمرکز بر اشخاص

تا صحبت از بازاریابی می‌شود، همه به این فکر می‌کنند که باید یک سیل از جامعه هدفشان را به مخاطب خودشان تبدیل کنند و این اصلا روش درستی نیست!
شما باید در ابتدا ذره بینی به دست بگیرید و از کل بازار هدف خود، ابتدا به سراغ آن ۲۰ درصدی بروید که ۸۰ درصد نتیجه را برای شما در پی خواهند داشت. به قول Len Davis، مدیر شرکت تبلیغاتی شیکاگو:
بر روی مشتریان و مخاطبین کنونی خود تمرکز کرده و آن‌ها را تبدیل به مشتریان وفادار خود کنید؛ مشتریانی که در آینده تبدیل به سفیران برند شما برای دیگر افراد خواهند شد.

بازاریابی استارت آپ‌ها: ۳) شهرت شما در دنیای آنلاین

کم و بیش درباره بازاریابی اینترنتی (آنلاین) و روش‌های مختلف آن اطلاع دارید. صحبتی که این جا با شما داریم این است که فعالیت‌های شما در دنیای آنلاین می‌تواند با یک محتوای نادرست نصف مشتریان‌تان را از شما فراری بدهد! یا مثلا کاری کند که مورد تمسخر واقع شوید…

از همان روز و لحظه اول که در دنیای اینترنت، شروع به تولید محتوا کردید؛ باید حواستان جمع باشد که تمامی فعالیت‌های شما با برند شما و هویت آن سازگاری داشته باشند. از همان ابتدا باید جوری کار کنید که علاوه بر گوگل، مطالبتان برای مردم هم جذاب و کاربردی باشد.
بازاریابی استارت آپ‌ها: ۴) بازاریابی آفلاین را نادیده نگیرید!

در اینکه بازاریابی اینترنتی تبدیل به کلیدی‌ترین راه حل برای بازاریابی استارت آپ‌ها شده است شکی نیست! اما هرگز نباید بازاریابی آفلاین را نادیده بگیرید! بگذارید کالا و خدمات شما در دنیای واقعی و جدای از فضای مجازی نیز حرفی برای گفتن داشته باشد.
بازاریابی استارت آپ‌ها: ۵) بازاریابی محتوایی در مسیری درست

مطمئن باشید که صرفا تولید محتوا برای پیشرفت‌تان کافی نیست. مطالبی که در صفحات اجتماعی و سایت های خود کار می‌کنید باید محتوای قوی و کاربردی و پاسخ دهنده نیازها و سوال‌های مشتری داشته باشند، وگرنه یک گونی مطلب غیر مرتبط هیچ فرقی با یک سایت خالی نخواهد داشت.

می‌توانید به مقاله «چگونه در ۶ قدم، محتوایی بنویسیم که خوانده شود؟» مراجعه کنید. علاوه بر آن، از اهمیت تصاویر، اینفوگرافی‌ها، ویدیوها، پادکست‌ها و سایر المان‌های محتوایی غافل نشوید!
این نکته را هم در نظر بگیرید که با توجه به تغییرات اخیر گوگل، محتوای مرتبط و با ارزش در آینده تبدیل به «نفت خام فضای مجازی» می‌شوند!! برای سئو وب سایت‌تان حواستان باشد که از همان ابتدا سایت نفت خیزی را طراحی کنید!

منبع: http://modir.tv

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید