۵ راه برای اینکه بدون شبکه های اجتماعی، استارتاپ خود را ارتقا دهید
در فرهنگی که امروزه در حوزه ارتباطات شکل گرفته است، برای آنکه استارتاپ خود را رشد بدهید، بدون فعالیت در شبکه های اجتماعی
استارتاپ چیست؟
برای اینکه بفهمیم استارتاپ چیست، بهتر است ابتدا بفهمیم استارتاپ چه چیزهایی نیست:
o استارتاپ یک رویداد و همایش کارآفرینی نیست.
تم دارهای برتر استارتاپ ویکند
استارتاپ ویکند نوعی حرکت خودجوش جهانی است که توسط کارآفرینان توانمند و فعال شکل می گیرد. این رویداد، راه و روش های ابتدایی راه اندازی یک استارتاپ را
پنج دلیل ورشکستگی نوپاها (استارتاپ ها)
اگر به آمارهای منتشرشده در مورد ورشکستگی نوپاها و فعالیتهای کارآفرینانه نگاهی بیندازیم طبیعی است که از نرخ بالای شکست نوپاها نگران شویم. طبق آمارها 75 درصد نوپاها شکست میخورند. مهم
startup accelerator یا شتاب دهنده چیست؟
شتابدهنده که به زبان انگلیسی Seed accelerator یا Startup accelerator خوانده می شود به اختصار شتابدهنده شرکتی است که از ابتدای کار یک استارتاپ آن را تحت پوشش خود در میآورند و برای
اشاره :
مردم در دنیای امروز براساس فاکتورهای مختلفی از شرکت ها و برندها خرید می کنند و یا تصمیم می گیرند که خرید نکنند. یکی از مهم ترین فاکتورها در زمینه تصمیم مردم برای ارتباط با یک استارتاپ
اگر تاکنون تجربه راهاندازی کسب وکار یا هدایت یک تیم را داشته باشید به خوبی با اهمیت انگیزه در کار تیمی آشنائید. تیمی که افرادش انگیزه دارد، میتواند کارهای بزرگی انجام دهد. به قول بزرگی، «خیلی سخته با کسی بجنگی که هرگز تسلیم نمی شه.»اگر
کارآفرینی ناب (lean entrepreneurship) یا نوپای ناب (lean startup) اصطلاحاتی است که توسط اریک رایز(Eric Ries ) و استیو بلنک (Steve Blank) مطرح شده است. واژه لین (Lean) در فرهنگ لغت به معنای لاغر است ولی در ادبیات مدیریت این واژه را به "ناب" ترجمه کرده اند
10 درسی که کارآفرینان باید از استارتاپ های شکست خورده بیاموزند
شروع کارآفرینی قدم گذاشتن در مسیری طولانی و پر از چالش است.در این مسیر پر از موانع مختلف میتوان با توجه به تجربیات گذشتگان و شکست هایی که شرکت های نوپا متحمل شده اند احتمال
این نوشته ترجمه و خلاصهی مقالهی 2103 استیو بلنک در نشریه معتبر هاروارد بیزینس ریویو است. استیو بلنک استاد دانشگاه هاروارد و یکی از شخصیتهای مشهور در استارتاپهای سیلیکون ولی میباشد. وی از پیشکسوتان جنبش نوپای ناب است. نوپای ناب متدولوژی
مفهوم ارزش یكی از پُركاربردترین مفاهیم در علوم اجتماعی به طور عام و در ادبیات مدیریت به طور خاص است. این مفهوم در متون حسابداری و مالی، اقتصاد، مدیریت، سیستم های اطلاعاتی، علم اخلاق و... نیز مورد استفاده قرار گرفته است. ولی در متون بازاریابی
استارتاپ های زیادی در پی پاسخ به این گونه سوالات هستند: از کجا متوجه شویم محصول مان فروش می رود؟ محصول مان را به کدام مشتریان تبلیغ کنیم؟ روی کدام ویژگی محصول تمرکز کنیم؟ کدام ویژگی های محصول را الان و کدام را در آینده به محصول اضافه