10 راه برای تبلیغات با کم ترین هزینه
پول خود را صرف تبلیغات گران قیمت در رادیو نکنید که ساعت 3 بعد از ظهر پخش میشود. سعی کنید همان هزینه را صرف تبلیغات بیش تر کنید.
1: از انتشارات محلی استفاده کنید
تفاوت بین تبلیغات اخلاقی با تبلیغات غیر اخلاقی
بطور کلی کسب و کارها در میانه یک بازی برای کسب درآمد بالاتر قرار دارند و تبلیغات در این بین تاثیر بسیار زیادی در فروختن یک محصول خاص بازی می کنند. اما . . . اما همچنان که بسیاری از افراد در تلاش برای رسیدن به
پرونده 3 : کسب و کارهای نوپا و فقدان استراتژی فروش و تبلیغات
فضای تبلیغات کشورمان پُر از اتفاقات و رفـــتارهای ساختارشکن است که بررسی هر کدام می توانـــد دستمایه کسب دانش قرار گیرد. در بخش "بازخوانی یک پرونده تبلیغاتی" سعی دارم تا یک موضوع یا پرونده جذاب تبلیغاتی کشـــورمان را مورد بررسی قرار دهم؛
آنچه میخواهم در این مقاله درمورد آن صحبت کنم یکی از موارد و جزئیات جالبی است که در تبلیغات به آن توجه نمیشود و حتی شاید بتوان گفت که استفاده از مطالب این مقاله میتواند صدها و میلیون ها تومان در تبلیغات شما صرف جویی ایجاد کند. داستان از آنجا شروع شد
مقالات بازاريابي شركت راهبرد اقتصاد فردا (REFCO) :
کشور ایران در حوزه اقتصاد مرحله زیست گذرانی را پشت سر نهاده و جهش ورود به مرحله صنعتی شدن (اقتصاد چند قطبی) را آغاز نموده که تواماً رفتار آنلاین اجتماع، مسائل جمعیت شناختی و روانشناختی را در بر می گیرد. بازاریابی جهانی شامل فرآیند تمرکز منابع
پرونده دوم: افراطی گــری در تبلــیغات میادیـــن ورزشـــــی
فضای تبلیغات کشورمان پر از اتفاقات و رفتارهای ساختارشکن است که بررسی هر کدام می تواند دستمایه کسب دانش قرار گیرد. در بخش "بازخوانی یک پرونده تبلیغاتی" سعی دارم تا یک موضوع یا پرونده جذاب تبلیغاتی کشورمان را مورد بررسی قرار دهم؛
چیزی که امروز به عنوان تبلیغات می شناسیم، ریشه در اواخر قرن 19و اوایل قرن 20 در کشور ایالات متحده دارد. اما بطورکلی برای تبلیغات اعم از سیاسی یا تجاری می توان 3 دوره تاریخی قبل از انقلاب گوتنبرگ و اختراع و تکمیل ماشین چاپ در سال ۱۴۵۰ را در نظر گرفت.
پرونده یک: از تبلیغات "فیلمفارسی" تا تبلیـغات "هالیـوودی"
فضای تبلیغات کشورمان پُر از اتفاقات و رفتارهای ساختارشکن است که بررسی آنها می تواند دستمایه کسب دانش قرار گیرد. دربخش "بازخوانی یک پرونده تبلیغاتی" سعی دارم تا یک موضوع یا پرونده جذاب تبلیغاتی ایران
چند روز پیش برنامه رادیوئی رو گوش میدادم که موضوع برنامه در مورد کالاهای ایرانی بود و مجری برنامه سوالی در مورد تبلیغات کالاهای ایرانی مطرح کرده بود، شنوندگان برنامه دیدگاه های مختلفی را از طریق پیامک به برنامه ارسال می کردند و مجری برنامه آنها را می خواند.