هدف گذاری در فروش
همه ی ما بر اهمیت و ضرورت هدف گذاری در زندگی واقفیم و دستورالعمل های زیادی برای نحوه هدف گذاری خوانده ایم و میدانیم. ولی چقدر در مورد نحوه هدف گذاری در فروش اطلاع دارید؟ بزرگترین فروشندگان دنیا همگی هدف گرا هستند
۴ درس بازاریابی از دست فروشان
همه ی آدم ها به نوعی تولید کننده اند. هر کس کالا یا محصولی برای عرضه دارد و قطعا برای معرفی و تبلیغ کالاهای خود شان تلاش میکنند. دست فروشان خیابان که خیلی اوقات بی تفاوت از کنار آن ها عبور میکنیم
چرا بازاریابی مستقیم!
امروزه همه ما به نوعی در معرض هجوم بازاریابی کسب و کارهای مختلف هستیم. حتی شاید توجه خودمان هم به بسیاری از آن ها جلب نشود. شما در حالیکه با اتومبیل شخصی خود در حال عبور از خیابان هستید در معرض فعالیت های بازاریابی چندین کسب و کار
کار به عنوان فروشنده مستقیم وظایف عدیده ای را بر روی دوش شما می گذارد؛ برای مثال فروشنده بودن، برنامه ریز گروه بودن، مدیر بازاریابی بودن و موارد دیگر اما با وجود همه این وظایف یک وظیفه، وظیفه اصلی شما می باشد و هیچکدام از این مسئولیت ها نباید شما را از مسیر اصلی که همان فروش مستقیم است
چرا یافتن بازار جدید برای کالاهای قدیمی ضروری است؟
یافتن مشتری برای محصولات و خدمات جدید فرایندی به نسبت طولانی و زمانبر است، خصوصاً اگر این کالاها دارای یک برند قوی نباشند. اما زمانی که به این مهم دست پیدا میکنند، به هر کاری دست میزنند تا پس از مدتی این بازار را از دست ندهند.
صد پرسش در رابطه با فروش برای درک صحیح نیاز مخاطب
در دل هر فروش یک فرایند کامل برای یافتن حقیقت وجود دارد. شما میبایست نیازها، خواستهها و علایق مخاطب را کشف کنید تا قادر به معرفی محصول یا خدمت خود به گونه ای باشید که برای آن ها ایجاد منفعت کند.
هفت راهکار بازاریابی برای کسبوکارهای کوچک
در این مطلب قصد دارم هفت راهکار کمهزینه اما بسیار اثرگذار را در حوزه بازاریابی معرفی کنم که به کسبوکارها در پیدا کردن مشتری و ایجاد فروش کمک میکند.
1- در تبلیغات از شرکتهای بزرگ تقلید نکنید
چقدر باید برای بازاریابی هزینه کنیم؟
چطور برای بودجه بازاریابی تصمیم بگیریم؟ هزینه است یا سرمایهگذاری؟ زمان اجبار برای کاهش هزینه چه اتفاقی برای آن میافتد؟ در این مطلب به بودجه بازاریابی پرداخته و میپرسیم “یک مشتری چقدر ارزش دارد؟”
پرسش و پاسخ: جوش دادن معامله
در زمان مذاکره با یک مشتری، مهمترین نکته برای جوش دادن یک معامله شناخت سیگنالهای خرید است، که بلافاصله باید معامله را جوش دهید. شما برای تجربه این بهترین احساس دنیا چهکارهایی میکنید؟
شیوه هایی برای استفاده از هوش هیجانی در بازاریابی
آیا تا بحال شده است اتومبیل خود را 15 دقیقه جایی پارک کنید و هنگام بازگشت با برگه های تبلیغاتی زیر برف پاک کن مواجه شده باشید؟ احتمالا مثل همه ی ما، آنرا مچاله کرده و به بیرون انداخته اید. متاسفانه، بازاریابی دیجیتالی نیز در آغاز راهی مشابه
افراد فعال در حوزه بازاریابی و بطور کلی تر در حوزه کسب و کار باید همواره مراقب باشند که در فعالیت های خود نقشی که فرهنگ می تواند بر رفتار مصرف کننده ها از خود بر جای بگذارد را نادیده یا کم ارزش نبینند.
توسعه درک و دانش، سطح تحمل و پذیرش شما از تفاوت های
پول خود را برای این 4 نوع از بازاریابی هدر ندهید
به عنوان یک فعال عرصه کسب و کار و بازاریابی شخصا برای خطرات هزینه کردن در حوزه بازاریابی و تبلیغات آنلاین ارزش ویژه ای قائل هستم. همچنین باور دارم زمانی که شما شروع به کار و فعالیت می کنید