این نگرش شما است که میتواند شما را به جلو ببرد.محصول شما میتواند خریداری شود.ممکن است محصول کاملی نباشد، اما چیزی شبیه آن است. نگرش فوقالعاده، نمیتواند خریداری شود. قیمت میتواند مغلوب شود، اما نگرش عالی، قیمتی ندارد.
بازاریابی در میانه یک انقلاب عملکردي قرار دارد. بهکارگیری تحلیلهای پیشرفته و اطلاعات فراوان به مدیران بازاریابی این امکان را داده که برگشت سرمایه (ROI) در فعالیتهای بازاریابی را با چنان دقتی که در گذشته هرگز امکانپذیر نبوده اثبات کنند.
بازاریابی رابطه مند
پیشتر راجع به مفهوم مشتریان داخلی و مشتریان خارجی صحبت کردیم. در این مقاله ابتدا تعریفی از آنها را با هم مرور کرده و سپس به تعریف و بررسی بازاریابی رابطه مند میپردازیم.
مشتریان داخلی:
مشتریان داخلی، همان همکاران و گروه هایی هستند
فرآیند مبادله در بازاریابی
یکی از پایهای ترین مفاهیم در آموزش بازاریابی، چگونگی رخداد فرآیند مبادله است. هر فرآیند مبادله به سادگی زمانی شروع میشود که فردی یا سازمانی تصمیم به ارضای یک نیاز یاخواسته را میگیرد و در عوض میزان پولی را برای خرید این کالا و سرویس (در جهت برطرف کردن آن نیاز) پیشنهاد میکند. شما به طور معمول
هفت حقیقت ناخوشایند دربارهی بازاریابی محتوا
در سالهای اخیر تبلیغات زیادی حول بازاریابی محتوا و پتانسیل بالقوه آن به عنوان راهکاری جامع برای کارآفرینان و صاحبان کسبوکارها شدهاست. از طرفی دسترسی به شبکههای اجتماعی، وبلاگها، ویدئوها و غیره که بازاریابی محتوا را بسیار راحت و ارزان و در اختیار همه
بازاریابی پورسانتی
در دو مقالهی «بازاریابی پورسانتی - بخش اول» و «بازاریابی پورسانتی - بخش دوم» پیرامون مفهوم بازاریابی پورسانتی، نقش واسطه ها در تبلیغات اینترنتی و چگونگی راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی صحبت کردیم. در این مقاله قصد داریم به تخصص های مورد نیاز برای راه اندازی یک کمپین بازاریابی ویروسی بپردازیم.
بازاریابی پورسانتی
در مقالهی «بازاریابی پورسانتی – بخش اول» پیرامون تعریف و ویژگیهای خاص این نوع از بازاریابی صحبت کردیم. در این مقاله قصد داریم که به بررسی عناصر اصلی بازاریابی پورسانتی و این که این نوع بازاریابی بر روی چه دسته از مشتریانی موثر است، صحبت کنیم.
بازاریابی پورسانتی
خودتان را در حال ایجاد یک کسب و کار کوچک فرض کنید و فکر کنید که به فکر پخش محصولات و خدماتتان هستید. در چه مکانی تبلیغ میکنید؟ چه کسانی برای رساندن پیام تان به مشتریان به شما کمک میکنند؟ ابزارهایی مانند اینترنت، فرصت های بیشتری را برای کسب و کارها فراهم کردهاند.
اگر می خواهید فروش کردن را یاد بگیرید، از این ۱۰ قانون شروع کنید – بخش دوم
در بخش نخست ۱۰ قانون طلایی برای فروش، ۳ قانون نخست را برای تبدیل شدن به یک فروشنده خوب خواندیم. با ۷ قانون دیگر در بخش دوم ۱۰ قانون طلایی برای فروش آشنا شوید.
قانون ۴: با او مثل یک دوست رفتار کنید
اگر میخواهید فروش کردن را یاد بگیرید، از این ۱۰ قانون شروع کنید – بخش اول
کتابفروشیها و اینترنت پر شدهاست از صدها مقاله و نوشتهی فروش و بازاریابی که همهشان به شما قول میدهند که اگر آنها را بخوانید فروشتان زیاد میشود. به شما قول میدهند که با دانستن مثلا ۶ نکته کلیدی، جادویی، اصلی، روانشناسانه و… به هرکس که از راه برسد
۶ راهکار عملی برای از بین بردن سردی فروش تلفنی
واقعا هیچ چیز بدتر از این نیست که شما با کلی شور و شوق، روزتان را شروع کنید و یک تماس تلفنی سرد و آزاردهنده، روحیه آن روزتان را به هم بریزد!
با افرادی که به سردی جواب تماسهای فروش یا تماسهای کاری ما را میدهند چطور باید رفتار کرد؟
۵ اشتباه رایج در بازاریابی با اینستاگرام
اینستاگرام یکی از محبوبترین شبکههای اجتماعی در زمینهی به اشتراکگذاری تصاویر و ویدیو است. یک ابزار مهم که برای کارهای تبلیغاتی، بازاریابی و کارهای رسانهای هم از آن استفاده میشود. بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر از سرتاسر دنیا در این شبکه فعالیت میکنند. محتوای تصویری که در این شبکهی اجتماعی قرار میگیرند
چگونه یک فروشنده سوپراستار باشیم
به عنوان یک فروشنده چگونه اطمینان حاصل میکنید که “نظر مساعد مشتریتان” را جلب کردهاید؟ در این نوشتار همراه بازده باشید تا ۵ مورد از ویژگیهای مهم فروشندگان از زبان مشتریان را بررسی کنیم. در طول ۱۵ سال گذشته، از طریق مصاحبه با مشتریانِ مشتریانم، توانستهام اطلاعات زیادی را بدست بیاورم.