خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال


افزایش فروش با بهبود استراتژی های بازاریابی

•    هدف تان از کسب و کار چیست ؟
•    آیا یک استراتژی بازاریابی با کیفیت دارید تا مشتریان مجدداً به شما مراجعه کنند؟
•    آیا می دانید که مشتریان تان چه کسانی هستند؟ این ها سوالات مهمی هستند که در هنگام ارزیابی استراتژی بازاریابی با کیفیت باید مطرح کنید.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 1137
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال


3 عامل موفق شدن در فروش

در مسیر دستیابی به ثروت، شما در کسب و کارتان دارای سه هدف هستید. نخستین هدفتان این است که مشتری را ترغیب کنید، به جای خرید کردن از دیگران،برای نخستین بار از شما خرید کند. دومین هدفتان این است که؛ با تحویل دادن کالاها یا خدمات، به شیوه ای عالی، و ارائه خدمات عالی پس از فروش؛

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 673
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال


بازاریابی محتوایی چیست؟

امیرحسین کلهر- مدرس و مشاور بازاریابی اینترنتی شرکت ها

با رشد روز افزون اینترنت و فضای مجازی زمینه ای برای کسب و کارهای اینترنتی ایجاد شده است و همان طور که می دانید هر جا صحبت از کسب و کار به میان می آید، مهم ترین اصل موفقیت آن یعنی بازاریابی، اهمیت بسزایی پیدا می کند.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 637
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 3.67 (3 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

مشکلات فروش در صنایع غذایی

احتمالاً بارها با این جمله برخورد کرده اید که :
«پول در شکم است» {در این جمله شکم، استعاره ایی از مواد غذایی است}
بهتر است این جمله را به جمله ی زیر تغییر دهیم:
«پول در فروش است»

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 1529
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 3.75 (2 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

شرح وظایف مدیر بازاریابی

1) شناسایي مشتریان فعلي و طبقه بندي آنها برحسب سن، جنس، درآمد، موقعیت جغرافیایي، حساسیت ها نسبت به رنگ،قیمت،خدمات و پیش بیني نوع و مقدار تقاضاي سالانه هر گروه و توان تامین بنگاه خودي

2) رجوع و فراخواني مشتریان گذشته و كشف علت عدم خرید

ادامه مطلب نظرات (6) کلیک ها: 5542
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال


سر پیری و معرکه گیری

این عبارت را برای افرادی شنیده بودیم که در زمان پیری به فکر ازدواج یا حتی تجدید فراش می افتادند. البته برای بچه دار شدن در سنین بالا نیز کاربرد دارد. اما در این جا منظور من هیچ یک از آن ها نیست بلکه، ربط به آموزش و یادگیری دارد. در بهار سال 1388، مغازه دار های شهر مشهد و شهر های اطراف میهمان

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 1089
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال


رقابت باعث ارتقای کشور می شود

قاعدتاً بنگاههای اقتصادی حاکم بر بازار از رقابت خوش شان نمی آید؛چون هر رقیبی که بیاید دردسر تازه ای برای آنان است. بگذریم از مدیران ارشد شرکت هایی که با ژست درخور توجه از رقابت و نقش آن در توسعه سخن می گویند، اما در حقیقت در دل آنها آشوبی است. چون رقابت برای انان هزینه بر وردرسرساز است.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 1348
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال


تکنیک فروشی آموزشی

یکی از دلائل عدم خرید مشتری ها این است که آن ها به صورت کامل با چیزی که شما می فروشید آشنا نیستند و نمی دانند که چگونه می توانند آن را به کار گیرند و استفاده از آن چه مزایا و منافعی برای آن ها دارد. بسیاری از فروشندگان مرتکب یک اشتباه بزرگ می شوند.

ادامه مطلب نظرات (1) کلیک ها: 1416
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 3.00 (2 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال


5 استراتژی بازاریابی تجارت های خُرد

بازاریابی یکی از بزرگترین چالش های هر شرکت بازرگانی به شمار می رود که می تواند بیشترین تاثیر را بر موفقیت و شکست آن شرکت داشته باشد. اگر نتوانید هر هفته مشتریان جدیدی را به سمت تجارت خود بکشانید، خیلی زود از رده رقابت کنار زده خواهید شد.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 1357
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (2 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال


كاتلر بنيانگذار مديريت نوين بازاريابي

فیلیپ کاتلر در سال 1931 در شیکاگو متولد شد. لیسانس را از دانشگاه دی پل، فوق لیسانس را در رشته (PHILIP KOTLER) و فوق دکتری ریاضی را از هاروارد و فوق دکتری علم و فناوری راMIT اقتصاد از دانشگاه شیکاگو، اخذ کرد. او از سال 1969 استاد بازاریابی بین المللی دانشگاه نورث وسترن است.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 1766

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید