کارگاه آموزشی « برند آفرینی در کسبوکار» روز جمعه ۱۳ مهرماه ۱۳۹۷ از ساعت ۱۴ تا ۱۸ در تهران برگزار میشود.
به گزارش کارآفرین ناب به نقل از مرکز توانمندسازی و تسهیلگری کسبوکارهای نوپا، برندهای زیادی در طول چند سال اخیر در کشورمان متولدشدهاند. بعضی موفق بودهاند و برخی از گردونه رقابت حذفشدهاند. امروزه برخلاف تفکر اکثر صاحبان کسبوکار، پیشرفت کسبوکارهای کوچک هم، وابستگی بسیاری به برندینگ دارد و یکی از دلایل مهم شکست استارتآپها، عدم پیروی از دستورالعملهای علمی برند سازی است.
میتوان گفت برندینگ یکی از استراتژیها و راهحل مناسبی جهت رونق کسبوکارها و زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپا را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
برندسازی خیلی فراتر از یک لوگوی پرزرقوبرق و یک طراحی خوب برای وبسایت است و بدون یک برندسازی قوی و واضح، اعتماد مردم به محصولات و خدمات شما بسیار سخت خواهد بود. برندینگ به مخاطبان و کاربران شما نشان میدهد که هویت شما بهعنوان یک کسبوکار چیست و به آنها کمک میکند بدانند باید انتظار چه چیزی را از سوی شما داشته باشند.
سرفصلهای کارگاه:
بخش اول : مقدمات
چرا برند و برندینگ اهمیت دارد و مزایای آن چیست؟
برند چیست؟ چه چیزهایی برند نیست؟
فرآیند خلق یک برند چگونه است؟ هفت گام برند آفرینی
بخش دوم : تشریح هویتهای پنجگانه برند
هویت استراتژیک برند و معماری برند
هویت مفهومی برند (جایگاه سازی برند، قول برند، شخصیت برند)
هویت کلامی برند
هویت بصری برند
هویت حسی برند
اشاره اجمالی به ابزار و رسانههای ارتباطی ( کمپین ۳۶۰ تبلیغاتی - IMC )
بخش سوم : مطالعه موردی
مرور یک پروژه انجامشده (چگونگی خلق برند و تدوین اسناد استراتژیک آن)
علاقه مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی evand.com/events/wbrand مراجعه نمایند.