برای محصولات موجود در بازار صدها شرکت تولید کننده وجود دارد و تحت چنین رقابت انبوهی، ایجاد شخصیت متمایز برای یک برند دشوار است. برای ایجاد یک هویت بصری از برند، داشتن لوگو یکی از پیش نیازهای اولیه است. اگر مدیر یک کسب و کار اید و علاقه مند به داشتن لوگو برای مجموعه تان هستید، بهتر است با لوگوهای معروف آشنا شده و پیام های پنهان آنها را کشف کنید.
آیا تا بحال نام تبلیغات چریکی (پارتیزانی) را شنیده اید؟ شاید شنیده باشید که بگویند فلان شرکت تبلیغات چریکی یا پارتیزانی در شهر یا کشور انجام داده است.
امروزه اگر پای صحبت مشاوران بازاریابی و تبلیغات بنشینیم بی شک به ما خواهند گفت که دیگر تبلیغات به شکل قدیمی و سنتی خیلی جواب نمی دهد و آن اثرگذاری لازم را نخواهد داشت. آنها به ما خواهند گفت که باید به سراغ تبلیغات خلاقانه برویم، تبلیغاتی که مخاطب را جذب نماید.
برند ساختن یا نساختن، مساله این است! وقتی این سوال را از فردی که هنوز مطمئن نیست برندی لازم دارد یا نه میپرسید، اگر از این واقعیت که برند کلید رشد و موفقیت در بلندمدت است، بیخبر باشد، نمیتواند به سوال شما پاسخ دهد.
کمپین تبلیغاتی چیست؟ ۴ توصیه برای مدیریت بهتر یک کمپین تبلیغاتی
یک کمپین تبلیغاتی مجموعه اقدامات مشخص و تعریف شده برای بازاریابی و فروش یک محصول یا خدمت جدید (و یا نسخهی تغییر داده شدهی محصول و خدمت) و یا استفاده از یک کانال جدید برای
نقش پیام مناسب در موفقیت تبلیغات بازاریابی- بخش دوم
در مقالهی «نقش پیام مناسب در موفقیت تبلیغات بازاریابی- بخش اول» دربارهی نقش ویژگیهای شکلی پیام در موفقیت تبلیغات بازاریابی، صحبت کردیم. در بخش دوم این مقاله، مروری بر نقش ویژگیهای مصرفکننده و عوامل موجود در بستر آگهی بر موفقیت
نقش پیام مناسب در موفقیت تبلیغات بازاریابی- بخش اول
موفقیت تبلیغات بازاریابی در قید درک درست آن توسط مخاطب و بهیادآوری مزمون آن در زمان خرید است. تماس سازنده مخاطب با پیام تبلیغاتی می تواند با شکلدادن رابطهای ذهنی بین متن پیام و ارزش محصول، محتوای پیام را به راحتی
۵ پرسش مهم درباره مشتریانتان، که باید قبل از هر فعالیت تبلیغاتی از خودتان بپرسید
کافیست تا سری به چند وب سایت معروف مانند ورزش سه، خبرگزاری فارس و… بزنید و تا دلتان بخواهد، بنرهای تبلیغاتی برندهای
اخلاق در تبلیغات
بخش مهمی از رسانهها تبلیغات است، بخش مهمی از مغازهها تبلیغات است، بخش مهمی از دیوارهای شهر، اتوبوسهای شهر، متروها و بخش مهمی از مراکز و اماکن عمومی، پر از تبلیغات است. تبلیغکنندگان تجاری و سیاسی، در تمام شبانهروز، از طریق
سایزهای استاندارد بنرهای تبلیغاتی
اگر سایتی دارید و میخواهید محلهایی را برای تبلیغات اختصاص بدهید؛ و یا اینکه میخواهید بنری را به یک وبسایت تبلیغاتی بفرستید، دانستن سایزهای استاندارد بنرهای تبلیغاتی ضروریست. تبلیغات، کم هزینه نیست! و شاید پرهزینهترین فعالیت
هدف گذاری در تبلیغات با رویکرد فروش
برای بسیاری از مدیران بازاریابی ، روش هدف گذاری برای فروش ( اهداف غایی تبلیغات ) تنها هدف معنی دار برنامه های ترفیعی فروش است. آن ها این گونه می اندیشند که تنها دلیلی که شرکت ها برای تبلیغات خود پول خرج می کنند ، افزایش فروش محصولات
۱۰راز قابل اعتمادترین برند ها
معتمدترین برند های امروز حتی اگر بزرگترین فروش یا سهم بازار را نداشته باشند به واسطهی تجربهشان، روابط با مشتریان را آنچنان برقرار کردهاند که مشتریان به طور غریزی به آنان واکنش نشان میدهند.
چهارده ایده ثابت شده برای تبلیغات ارزان و محلی
شما نیاز دارید که برای کسبوکار خود تبلیغ کنید، اما برای این تبلیغ 2 قانون کلی وجود دارد: تبلیغات در درجه اول باید کمهزینه بوده و برای یک مجموعه مخاطب هدف باشد. چه کسی دوست دارد میلیون ها تومان هزینه کند