خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان گفت: کانون کارآفرینی با حضور کارآفرینان برتر گیلانی در استان گیلان تشکیل شد.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری تسنیم، محمود ایزد‌دوست ظهر دیروز در جشنواره کارآفرینان برتر استان گیلان با اشاره به اینکه گیلان از نیروهای انسانی توانمند و کارآفرین در حوزه‌های مختلف برخوردار است اظهار داشت: همه ساله از کارآفرینان برتر استانی و کشوری گیلان در مراسمی باشکوه تقدیر می‌شود.

وی با بیان اینکه کارآفرینان گیلانی از چندین ماه گذشته با ثبت‌نام در سامانه کارآفرینان برتر بر اساس معیار‌های مشخص شده از سوی وزارت  تعاون، کار و رفاه اجتماعی سنجیده شدند گفت: امسال 7 کارآفرین گیلانی به عنوان کارآفرینان برتر گیلان به جشنواره ملی کارآفرینان برتر راه یافتند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان یک کارآفرین از 7 کارآفرین برتر استان گیلان را از بانوان گیلانی عنوان کرد و با اشاره به اینکه این بانو گیلانی کارآفرین حوزه خدمات بوده است گفت: 6 کارآفرین برتر گیلانی  آز مردان توانمند استان گیلان و در حوزه صنعت هستند.

ایزددوست با اشاره به اینکه کارآفرینان منتخب گیلانی پس از این جشنواره به جشنواره ملی کارآفرینان برتر راه پیدا می‌کنند خاطرنشان کرد: یک کارآفرین گیلانی و دو شرکت تعاونی از استان گیلان در سنوات گذشته مقام‌های ملی جشنواره کارآفرینان برتر ملی را کسب کردند.

وی با اشاره به اینکه جشنواره کارآفرینان همه ساله به صورت ملی و استانی برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: کلیه بنگاه‌های غیر دولتی می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند و رویکرد این جشنواره معرفی بنگاه‌‌هایی است که از سال 92 با تکیه بر نوآوری در ایجاد اشتغال موفق بودند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان با بیان اینکه تمامی مراحل ثبت‌نام و داوری در این جشنواره به صورت اینترنتی و بدون استفاده از روش‌های سنتی انجام می‌شود خاطرنشان کرد: سال گذشته سه کارآفرین برتر گیلانی جزء داوران منتخب ملی در این جشنواره بودند.

 ایزد‌دوست با تاکید بر اینکه همه ساله جشنواره تعاونی‌های برتر در سطح کشور برگزار می‌شود و سال گذشته از بین 31 استان شرکت‌کننده در سطح کشور 11 استان به دلیل عدم کسب امتیازات لازم از ورود به این جشنواره بازماندند گفت: از 17 استان راه یافته به این جشنواره 2 تعاونی از استان گیلان به عنوان تعاونی‌های برتر ملی منتخب شدند.

 وی شاخص‌‌های کارآفرینان برتر را نوآوری، سهم در بازار، خلاقیت‌های نوآورانه، اقتصاد مقاومتی، به کارگیری فناوری نوین، خطرپذیری، آینده‌نگری، بهروه‌وری توسعه منابع انسانی، اشتغال، منطقه جغرافیایی و کسب لوح‌های ملی و استانی دانست و افزود: کارآفرینان برتر بر اساس شاخص‌های یاد شده شناخته می‌شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان از تشکیل کانون کارآفرینی استان گیلان خبر داد و با اشاره به اینکه تمامی اعضای این کانون از کارآفرینان برتر گیلان هستند بیان کرد: خوشبختانه این کانون با برگزاری جلسات مداوم‌، طرح‌ها و برنامه‌های اثرگذاری را در سطح استان برنامه‌ریزی کرده است.

ایزددوست از فعالیت 13 مرکز مشاوره اطلاع‌‌رسانی و خدمات کارآفرینی با رعایت اصول قانونی در استان گیلان خبر داد و تصریح کرد: حد نصاب این مراکز به قدری مطلوب است که می‌توان با تلاش کارآفرینان گیلانی کانون مراکز مشاوره اطلاع‌رسانی خدمات کارآفرینی در گیلان تشکیل شود.

وی با بیان اینکه برای نخستین بار در استان گیلان آیین‌نامه ساماندهی خدمات خانگی طراحی شده است و این طرح در حال حاضر در دبیرخانه شورای عالی اشتغال کشور در حال بررسی است خاطرنشان کرد: پس از تصویب این طرح کلیه مشاغل خانگی در این دستور عمل ساماندهی می‌شوند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید