خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

۳ نکته از بازاریابی دیجیتال که کارتان را سکه می‌کند
۳ نکته از بازاریابی دیجیتال

۳ نکته از بازاریابی دیجیتال که کارتان را سکه می‌کند
اگر شما کارآفرینی نوپا هستید‌، سه نکته‌ی زیر را درباره‌ی بازاریابی دیجیتال و روابط عمومی بخوانید. بسیاری از کارآفرینان شرکت‌های تازه‌بنیان بر سر بازاریابی شرکت‌هایشان از طریق کانال‌های دیجیتال

کشمکش دارند. خیلی از این کسب و کارهای نوپا توسط کسانی اداره می‌شوند که مدیران و فروشندگان خوبی هستند ولی تجربه‌ی بازاریابی دیجیتال و روابط عمومی ندارند.
اگر شما کارآفرینی نوپا هستید‌، سه نکته‌ی زیر را درباره‌ی بازاریابی دیجیتال و روابط عمومی بخوانید تا بهترین کار را برای رقابتی شدن در راستای هدف‌تان انجام دهید:

۱.اهمیت جست‌وجوی وب را درک کنید.

بله، مطمئنم شیوه‌ی استفاده از موتورهای جست‌وجو را می‌دانید، اما آیا می‌دانید چطور کار می‌کنند؟ آیا می‌دانید این موتورهای جست‌وجو، هزاران اطلاعات مربوط به موضوع جست‌وجو و استفاده‌کنندگان تلفن همراه را گردآوری می‌کنند و کارآفرینان می‌توانند از طریق هوش رقابتی، داده کاوی نمایند و بفهمند که مخاطبان هدف‌شان به دنبال چه هستند؟ این راهی است که می‌توانید بازاریابی‌تان را مرتبط‌تر و مشارکتی‌تر کنید.
وبگاهی به نشانی Majestic.com ابزاری به نام سایت اکسپلورر ارائه می‌دهد ۳که صاحبان شرکت ‌از طریق آن می‌فهمند چه وبگاه‌هایی به وبگاه شرکت‌شان پیوند دارد. خیلی از حرفه‌ای‌های سئو از این ابزار استفاده می‌کنند چون موتورهای جست‌وجو مثل گوگل و بینگ‌، به پیوست‌های باکیفیت بها می‌دهند. هم‌چنین با این ابزار می‌فهمند چه بلاگ‌ها یا نشریات برخطی به وبگاه شما یا رقیبان‌‌تان پیوند دارند، پس می‌توانید فهرست رسانه‌ای‌تان را برای ارتباط با خبرنگاران و بلاگ‌نویسان تهیه کنید.
موتورهای جست‌وجو و داده‌ها منابع اطلاعاتی هستند، و می‌توانند به راهبردهای بازاریابی در رشد کسب و کارتان کمک کنند.

۲.پیچیدگی بازاریابی در رسانه‌ی اجتماعی را درک کنید.

کارآفرینانی که تجربه‌ی بازاریابی چندانی ندارند به اشتباه تصور می‌کنند برنامه‌ی رسانه‌های اجتماعی موفق، نباید زیاد هزینه‌بر باشد. هم‌چنین آنان انتظارات غیر واقعی دارند، و فکر می‌کنند تمام به روزرسانی‌هایشان در رسانه‌های اجتماعی یا بلاگ نوشته‌هایشان باید فورا در همه جای اینترنت تکثیر شود.
از آنجا که شرکت‌های زیادی با امید دستیابی به مشتری‌های بیش‌تر و جلب توجه آنها به رسانه‌های اجتماعی نظیر فیس‌بوک و توئیتر پیوسته‌اند، جایگاه این شبکه‌ها به عنوان بستر بازاریابی رسانه‌ای افت کرده است. تاکتیک‌های پیچیده‌تری نیاز است برای طراحی و تبدیل تصاویر و ویدئوها به همان محتوایی تبدیل شود که مردم دوست دارند ببینند و در آن مشارکت کنند.
هوش رقابتی، کار طراحی، اجرای تاکتیکی و ارزیابی موفقیت به تلاش و صرف پول نیاز دارند. و اگر وبگاه شرکت‌تان نمی‌تواند کشش‌های طبیعی برای جلب مخاطب داشته باشد، باید در تبلیغات توئیتر، لینکدین و فیس بوک سرمایه‌گذاری کنید تا بتوانید نظر دیگران را به محصولات یا خدمات‌تان جلب کنید.
کارهای دیجیتالی خوش کیفیت، هزینه بر هستند و ارزشش را دارند. مقداری بودجه برایش کنار بگذارید.
وقتی برای رسانه‌های اجتماعی پول می‌پردازید، فقط به بازده‌ی درآمدی فروشتان فکر نکنید. مطمئن باشید که این پول را در مراکز پاسخگویی تلفنی یا نمایندگی‌های خدمات مشتری صرفه‌جویی می‌کنید.

۳.بدانید روابط عمومی به ادراک و چارچوب نیاز دارد.

به لطف رسانه‌های اجتماعی و دیجیتالی، مرزهای بین روابط عمومی و بازاریابی محو شده است. بسیاری از صاحبان کسب و کارها در نخستین روزهای راه‌اندازی شرکت‌شان، راه‌حلی ترکیبی از خدمات بازاریابی و روابط عمومی می‌خواهند تا به رساندن پیام‌شان به مخاطبان کمک کند.
و اغلب، اهالی کسب و کار فکر می‌کنند اجرای روابط عمومی‌، برای کسی که چند رابط در وبگاه‌های خبری دارد مسئله‌ی ساده‌ای است. آنها فکر می‌کنند این کار یعنی فقط فرستادن چند ایمیل ساده و روز بعد ناگهان این داستان در وال استریت ژورنال خواهد آمد و مارک زاکربرگ برای خرید شرکت‌شان تماس خواهد گرفت.
اما خبرنگاران، داستان‌های زیادی می‌نویسند که هزاران عامل در انتخاب نوشته‌هایشان دخیل است. روابط عمومی خوب، همان قدری که به ارتباطات نیاز دارد با محتوا هم سر و کار دارد.

منبع: http://bazdeh.org

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید