خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (2 Votes)

User Rating: 2 / 5

Star ActiveStar ActiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive


هدف گذاری در فروش

هدف گذاری در فروش
همه ی ما بر اهمیت و ضرورت هدف گذاری در زندگی واقفیم و دستورالعمل های زیادی برای نحوه هدف گذاری خوانده ایم و میدانیم. ولی چقدر در مورد نحوه هدف گذاری در فروش اطلاع دارید؟ بزرگترین فروشندگان دنیا همگی هدف گرا هستند

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (3 Votes)

User Rating: 1 / 5

Star ActiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive


۴ درس بازاریابی از دست فروشان

۴ درس بازاریابی از دست فروشان
همه ی آدم ها به نوعی تولید کننده اند. هر کس کالا یا محصولی برای عرضه دارد و قطعا برای معرفی و تبلیغ کالاهای خود شان تلاش میکنند. دست فروشان خیابان که خیلی اوقات بی تفاوت از کنار آن ها عبور میکنیم

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (2 Votes)
Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive


چرا بازاریابی مستقیم!

چرا بازاریابی مستقیم!
امروزه همه ما به نوعی در معرض هجوم بازاریابی کسب و کارهای مختلف هستیم. حتی شاید توجه خودمان هم به بسیاری از آن ها جلب نشود. شما در حالیکه با اتومبیل شخصی خود در حال عبور از خیابان هستید در معرض فعالیت های بازاریابی چندین کسب و کار

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (2 Votes)

User Rating: 2 / 5

Star ActiveStar ActiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive


چگونه فروشنده موفقی شویم؟

کار به عنوان فروشنده مستقیم وظایف عدیده ای را بر روی دوش شما می گذارد؛ برای مثال فروشنده بودن، برنامه ریز گروه بودن، مدیر بازاریابی بودن و موارد دیگر اما با وجود همه این وظایف یک وظیفه، وظیفه اصلی شما می باشد و هیچکدام از این مسئولیت ها نباید شما را از مسیر اصلی که همان فروش مستقیم است

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (5 Votes)
Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

خرید خوب
خرید خوب

بعضی مواقع یک خرید خوب، همان سود شما می باشد
اگر امکان فروش با بهای تمام شده به علاوه سود را ندارید، محصولات خود را با بهای تمام شده بفروشید، اما با یک خرید خوب در نهایت سودآور باشید.
 مقدمه

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (5 Votes)

User Rating: 1 / 5

Star ActiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

بازار جدید برای کالاهای قدیمی
بازار جدید برای کالاهای قدیمی

چرا یافتن بازار جدید برای کالاهای قدیمی ضروری است؟
یافتن مشتری برای محصولات و خدمات جدید فرایندی به نسبت طولانی و زمان‌بر است، خصوصاً اگر این کالاها دارای یک برند قوی نباشند. اما زمانی که به این مهم دست پیدا می‌کنند، به هر کاری دست می‌زنند تا پس از مدتی این بازار را از دست ندهند.

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (6 Votes)

User Rating: 1 / 5

Star ActiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

صد پرسش در رابطه با فروش
صد پرسش در رابطه با فروش

صد پرسش در رابطه با فروش برای درک صحیح نیاز مخاطب
در دل هر فروش یک فرایند کامل برای یافتن حقیقت وجود دارد. شما می‌بایست نیازها، خواسته‌ها و علایق مخاطب را کشف کنید تا قادر به معرفی محصول یا خدمت خود به گونه ای باشید که برای آن ها ایجاد منفعت کند.

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (4 Votes)
Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک
بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک

هفت راهکار بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک
در این مطلب قصد دارم هفت راهکار کم‌هزینه اما بسیار اثرگذار را در حوزه بازاریابی معرفی کنم که به کسب‌وکارها در پیدا کردن مشتری و ایجاد فروش کمک می‌کند.
1- در تبلیغات از شرکت‌های بزرگ تقلید نکنید

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (5 Votes)
Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

بودجه
چقدر برای بازاریابی هزینه کنیم؟

چقدر باید برای بازاریابی هزینه کنیم؟
چطور برای بودجه بازاریابی تصمیم بگیریم؟ هزینه است یا سرمایه‌گذاری؟ زمان اجبار برای کاهش هزینه چه اتفاقی برای آن می‌افتد؟ در این مطلب به بودجه بازاریابی پرداخته و می‌پرسیم “یک مشتری چقدر ارزش دارد؟”

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (4 Votes)
Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

جوش دادن معامله
جوش دادن معامله

پرسش و پاسخ: جوش دادن معامله
در زمان مذاکره با یک مشتری، مهم‌ترین نکته برای جوش دادن یک معامله شناخت سیگنال‌های خرید است، که بلافاصله باید معامله را جوش دهید. شما برای تجربه این بهترین احساس دنیا چه‌کارهایی می‌کنید؟

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (4 Votes)
Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

 استفاده از هوش هیجانی در بازاریابی
استفاده از هوش هیجانی در بازاریابی

شیوه هایی برای استفاده از هوش هیجانی در بازاریابی
آیا تا بحال شده است اتومبیل خود را 15 دقیقه جایی پارک کنید و هنگام بازگشت با برگه های تبلیغاتی زیر برف پاک کن مواجه شده باشید؟ احتمالا مثل همه ی ما، آنرا مچاله کرده و به بیرون انداخته اید. متاسفانه، بازاریابی دیجیتالی نیز در آغاز راهی مشابه

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 4.88 (4 Votes)
Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

تأثیر فرهنگ بر بازاریابی
تأثیر فرهنگ بر بازاریابی

افراد فعال در حوزه بازاریابی و بطور کلی تر در حوزه کسب و کار باید همواره مراقب باشند که در فعالیت های خود نقشی که فرهنگ می تواند بر رفتار مصرف کننده ها از خود بر جای بگذارد را نادیده یا کم ارزش نبینند.
توسعه درک و دانش، سطح تحمل و پذیرش شما از تفاوت های

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (5 Votes)

User Rating: 1 / 5

Star ActiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

4 شرط خرید و فروش

قبل از این که تقاضای سفارش یا خرید بکنید، چهار شرط باید رعایت شوند:
1. مشتری باید آن چه را می فروشید احتیاج داشته باشد. محصول یا خدمت شما باید نیاز مشتری را برآورده سازد. هم شما و هم خریدار باید نیاز مشتری را به خوبی درک کنید.

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 4.83 (3 Votes)

User Rating: 3 / 5

Star ActiveStar ActiveStar ActiveStar InactiveStar Inactive


هدر ندادن پول برای این 4 نوع بازاریابی

پول خود را برای این 4 نوع از بازاریابی هدر ندهید
به عنوان یک فعال عرصه کسب و کار و بازاریابی شخصا برای خطرات هزینه کردن در حوزه بازاریابی و تبلیغات آنلاین ارزش ویژه ای قائل هستم. همچنین باور دارم زمانی که شما شروع به کار و فعالیت می کنید

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

Database error: You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'DESC LIMIT 10' at line 5

با ما در ارتباط باشید